• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مبارزه با سرطان با خودمراقبتي و اميد

  • کد خبر : 13901
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
مبارزه با سرطان با خودمراقبتي و اميد

0 (0) با همكاري اداره كل سلامت شهرداري تهران در ايستگاه هاي مترو برگزار مي شود مبارزه با سرطان با خودمراقبتي و اميد مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران از برپايي پايگاه مشاوره با دو موضوع سرطان و كودكان مبتلا به اوتيسم در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران خبر داد.  […]

0
(0)

با همكاري اداره كل سلامت شهرداري تهران در ايستگاه هاي مترو برگزار مي شود

مبارزه با سرطان با خودمراقبتي و اميد

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران از برپايي پايگاه مشاوره با دو موضوع سرطان و كودكان مبتلا به اوتيسم در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران خبر داد. 

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه، پايگاه خدمات مشاوره رايگان پويش اطلاع رساني و سلامت با عنوان “سرطان قابل پيشگيري و درمان است با خود مراقبتي و اميد”با همكاري اداره كل سلامت شهرداري تهران و با مشاركت موسسه هاي خيريه محك، سمر، بهنام دهش پور، نور و حضرت وليعصر(عج) در ايستگاه هاي تجريش، مصلي امام خميني(ره)،‌ شهيد مدني، قيطريه، تئاترشهر، بهارستان و امام خميني(ره)، با حضور كارشناسان حوزه سلامت در روز دوشنبه 8 بهمن ماه 97 از ساعت 8 تا 18 پاسخگوي سوالات مسافران خواهد بود. 
هدف از اجراي اين برنامه ها ارتقاي بيشتر سطح دانش و آگاهي مسافران مترو با انتقال مفاهيم و پيامهاي خود مراقبتي است.
هم چنين به منظور شناخت، تشخيص و نحوه برخورد صحيح با اختلالات رفتار كودكان و نوجوانان طرح پايگاه مشاوره رايگان اوتيسم با همكاري موسسه دوست اوتيسم در ايستگاه هاي تجريش، دروازه شميران، ميدان جهاد و صادقيه آماده ارايه خدمات و پاسخگويي به سوالات مسافران متروي تهران مي باشد. اين برنامه نيز از  6تا11 بهمن ماه 97 از ساعت 8 تا 18 برگزار مي شود. 

گفتني است: معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران با دعوت و مشاركت تمامي سازمان ها و انجمن هاي مردم نهاد  بستر مناسبي براي اجراي فعاليت هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي به وجود آورده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.