• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی/ مبارزه با مواد مخدر تعطیلی ندارد

  • کد خبر : 13426
  • ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی/ مبارزه با مواد مخدر تعطیلی ندارد

0 (0) فرمانده پلیس راه‌آهن کشور خبر داد: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی/ مبارزه با مواد مخدر تعطیلی ندارد مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی راه‌آهن از اولویت‌های پلیس راه‌آهن است. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن […]

0
(0)

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور خبر داد:

مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی/ مبارزه با مواد مخدر تعطیلی ندارد
مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی راه‌آهن از اولویت‌های پلیس راه‌آهن است.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با اعلام این مطلب، گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر، تعطیلی و خستگی معنی ندارد و مأموران پلیس راه‌آهن بارها با مهارت بالا پیچیده‌ترین شگردهای قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر در خطوط ریلی را کشف و آنان را در عمل مجرمانه خود ناکام می‌کنند.
وی از کشف ۱۶ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک توسط پلیس راه‌آهن، هنگام کنترل مسافران قطار کرمان ـ تهران در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری مأموران پلیس راه‌آهن ایستگاه بافق هنگام کنترل مسافران قطار بندرعباس ـ تهران، از کیف مسافرتی فردی مقدار تقریبی ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های کوچک ۳۰۰ سی سی آب معدنی جاسازی و به گریس صنعتی آغشته بود، کشف کردند.
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور ادامه داد: طی ۳ ماهه سوم سال جاری ۱۰۷ کیلو انواع موادمخدر توسط این پلیس از قاچاقچیان کشف و ۶۶۲ نفر به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس راه‌آهن دستگیر شدند که از این میزان؛ ۸۱ درصد مرد و ۱۹ درصد زن هستند.
ملکی با تأکید بر اینکه پلیس راه‌آهن در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می‌کند، توصیه کرد: مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.