• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

متروي تهران ميزبان بيش از دو هزار دوچرخه سوار بود

  • کد خبر : 18037
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
متروي تهران ميزبان بيش از دو هزار دوچرخه سوار بود

0 (0) متروي تهران ميزبان بيش از دو هزار دوچرخه سوار بود در خرداد ماه 98 دو هزار و 282 دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند مديريت ارتباطات شركت بهره برداري مترو با اعلام اين خبر افزود : آمار دوچرخه سواران نسبت به ماه گذشته 422 نفر افزايش داشت. به گزارش مديريت ارتباطات و امور […]

0
(0)

متروي تهران ميزبان بيش از دو هزار دوچرخه سوار بود

در خرداد ماه 98 دو هزار و 282 دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند مديريت ارتباطات شركت بهره برداري مترو با اعلام اين خبر افزود : آمار دوچرخه سواران نسبت به ماه گذشته 422 نفر افزايش داشت.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران در نيمه اول خردادماه 98 هزارو 342 دوچرخه سوار و در نيمه دوم 946 دوچرخه سوار از مترو استفاده كردند كه اين ميزان نسبت به ماه گذشته با رشد همراه بوده است.

با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده کردن از مترو برای دوچرخه سواران محیا شد و مسافراني که از دوچرخه های عادی استفاده می کنند فقط مجاز به ورود به واگن هایی هستند که با برچسب هایی بر روی بدنه قطار مشخص شده ولی دوچرخه سوارانی که از دوچرخه های تاشو استفاده می کنند مجاز به ورود به تمامی واگن ها هستند. این طرح برای تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه، از آذر ماه 1397 در حال اجرا است.

با اجراي طرح تركيبي مترو و دوچرخه از اول آذرماه ۹۷ تا پایان خرداد ماه ۹۸ شش هزار نفر دوچرخه سوار از متروی تهران و حومه استفاده کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18037

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.