• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

متروی تهران میزبان میثاق آسمانی شد

  • کد خبر : 18841
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
متروی تهران میزبان میثاق آسمانی شد
جشن "ميثاق آسماني" در دو ايستگاه متروي امام خميني (ره) و ايوان انتظار ميدان حضرت ولي عصر (عج) برگزار شد.
0
(0)

به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا (س)

متروی تهران میزبان میثاق آسمانی شد

جشن “میثاق آسمانی” در دو ایستگاه متروی امام خمینی (ره) و ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسبت سالروز پیوند فرخنده و آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میثاق آسمانی و پویش فرهنگی “زندگی واقعی است در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار شد.

این برنامه با هماهنگی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت و همکاری کارگروه ره آورد فرهنگی و گروه همسرایان امید، جامعه معلولین و بنیاد خیریه مهیار در ایستگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در کنار اجرای زنده موسیقی و همخوانی توسط گروه همسرایان امید، کارگاه نقاشی کودکان با موضوع آزاد و پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری و مبارزه با بیماری سرطان و معلولیت های جسمی نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.

جشن “میثاق آسمانی” در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) نیز با مشارکت و همکاری کانون جوانان منطقه چهارده شهرداری تهران برگزار شد و مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری مانند موسیقی سنتی،‌ استندآپ کمدی و حرکات نمایشی و ورزشی بودند.

این برنامه ها که با هدف آشنایی و گسترش و تعمیق شناخت بیشتر شهروندان از الگوهای دینی به ویژه ائمه معصومین (ع) با ایجاد فضای با نشاط و مفرح برگزار شد.

به منظور ترویج فرهنگ ازدواج ساده و تحکیم بنیان خانواده در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا (س) پویش فرهنگی “زندگی واقعی در ایستگاه امام خمینی (ره) نیز برگزار شد.

با توجه به اینکه زندگی های امروز تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و اساس و پایه زندگی مشترک به خصوص زوج های جوان را با خطر مواجه کرده است در این پویش زوج های جوان را در یک سازه طراحی شده به صورت گوشی های همراه قرار می گرفتند و عکس یادگاری آنها ثبت می شد تا به این وسیله ارزش و جایگاه والای خانواده یادآوری شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18841

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.