• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در جايگاه معلولان قرار گرفتند

  • کد خبر : 12421
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در جايگاه معلولان قرار گرفتند

0 (0) بمناسبت 12 آذر ، 3 دسامبر روز جهاني معلولين مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در جايگاه معلولان قرار گرفتند در مراسم “ما به توان هم” كه در آستانه روز جهاني معلولين، در ايستگاه متروي امام خميني (ره) برگزار شد، مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه بر روي صندلي […]

0
(0)

بمناسبت 12 آذر ، 3 دسامبر روز جهاني معلولين

مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در جايگاه معلولان قرار گرفتند

در مراسم “ما به توان هم” كه در آستانه روز جهاني معلولين، در ايستگاه متروي امام خميني (ره) برگزار شد، مديران شركت بهره برداري متروي تهران و حومه بر روي صندلي چرخدار نشستند تا بهتر مشكلات اين قشر را هنگام تردد در ايستگاه هاي خطوط مترو درك كنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، این مراسم با حضور جمعی از معلولان، نايب رييس هيات مديره ومدیر عامل، معاونان و مديران ارشد شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ظهر روز یکشنبه ۱۱آذر ماه 1397 در ایستگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

مهندس فرنوش نوبخت نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در حاشیه این مراسم گفت: ۱۲ آذر ماه مصادف با روز جهاني معلولان است و به همين مناسبت معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خود را در جایگاه معلولان و افراد كم توان قرار دادند تا بهتر مشكلات اين قشر را هنگام تردد در ايستگاه هاي مترو درك نمايند.

وي تصریح کرد: این کار برای اولین بار در متروي تهران اجرا شد و تلاش کردیم تا با گفتگو با این افراد و دريافت پيشنهادات و انتقادات از کاستی های موجود برای تردد راحت در ايستگاه ها مطلع شويم چرا که آنها بخش قابل احترام مسافران ما هستند و موظف هستيم براي راحتي آنها قدم برداریم.

وی افزود: افراد معلول به عنوان بازوی مشورتی شركت بهره برداري مترو هستند و از این به بعد ماهانه مديران ارشد شركت با این عزیزان جلسات مشاوره برای مناسب سازی ایستگاه ها برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: مناسب سازی تمام ایستگاه در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا دسترسی افراد معلول به ایستگاه های مترو راحت تر شود.

در پايان اين مراسم، یکی از معلولان با اهدای یک تابلو كه منقوش به نام علي ابن موسي رضا (ع) بود از مدیر عامل شرکت بهره برداري مترو تهران و حومه تقدیر کرد، ضمن آنكه از سوي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه نيز با اهدا لوح به افراد معلول از آنها تقدیر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.