• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مدیرعامل راه آهن با خانواده شهدا دیدار کرد

  • کد خبر : 32149
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
مدیرعامل راه آهن با خانواده شهدا دیدار کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید، به صورت تصویری با خانواده چند شهید راه آهن دیدار و گفتگو کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در این ارتباط تصویری زنده گفت: شهدا و خانواده های آنان، چشم و چراغ ملت و موجب سرافرازی و برکت این کشور هستند.
وی ادامه داد: خانواده بزرگ راه آهن جمهوری اسلامی ایران به شهدای عزیز خود افتخار می کند و خانواده آنها را گرامی می داریم.
به گفته رسولی؛ واقعیت این است که ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و این راه را با همت بلند و خدمت شایسته به مردم ادامه دهیم.
مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد: برای بزرگداشت نام و یاد شهدای عزیز، ساختمان مرکزی راه آهن به نام 《شهدای راه آهن》و ساختمان ادارات کل همه مناطق راه آهن به نام شهدای راه آهن آن منطقه نامگذاری شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه ملی طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن گفت: لوح و بناهای یادبود برتر مسابقه ملی طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن در فضای ایستگاه های راه آهن نصب می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهدا بهترین و عالی ترین الگو برای خدمت هستند چرا که آنها جان شیرین خود را برای آرامش و امنیت ما نثار کردند پس ما با الگو قرار دادن آنها، می بایست در هر جایگاه و مسؤلیتی که هستیم بهترین خدمت را به مردم و کشورمان ارایه دهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32149

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.