• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مدیرکل راه آهن تهران از حمل و بارگیری سیمان خبرداد

  • کد خبر : 10467
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱:۱۸
مدیرکل راه آهن تهران از حمل و بارگیری سیمان خبرداد

0 (0) مدیرکل راه آهن تهران از حمل و بارگیری سیمان خبرداد و گفت: پس از وقفه چند ساله حمل و بارگیری سیمان از کارخانه سیمان آبیک در ایستگاه هشتگرد اداره کل راه آهن تهران انجام پذیرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران، عابدین هادی نژاد مدیر کل راه‌آهن تهران با اشاره […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن تهران از حمل و بارگیری سیمان خبرداد و گفت: پس از وقفه چند ساله حمل و بارگیری سیمان از کارخانه سیمان آبیک در ایستگاه هشتگرد اداره کل راه آهن تهران انجام پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران، عابدین هادی نژاد مدیر کل راه‌آهن تهران با اشاره به اینکه در شهریور ماه بیش از ۶۹ هزار تن سیمان از کارخانه سیمان آبیک واقع در ایستگاه هشتگرد بارگیری و به مقصد بندرعباس حمل شده که پیش بینی می شود این حجم بارگیری را تا آخر سال افزایش یابد.

عابدین هادی نژاد گفت :باپیگیریهای صورت پذیرفته در ماههای اخیر تخلیه مواد اولیه روغن نباتی که متعلق به شرکت مارگارین میباشد در سایت تخلیه روغن نباتی که در ایستگاه ری فراهم شده درحال انجام میباشد.

 وی با بیان اینکه در ایستگاههای باری اداره کل بیش از ۱۰نوع محصول حمل ، بارگیری و تخلیه میشود ابراز امیدواری کرد: به منظور افزایش جذب بار پیگیری‌های متعددی انجام شده تا بتوانیم ظرفیت حمل و بارگیری انواع محصولات را افزایش دهیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.