• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مدیرکل راه آهن شرق تعهد و تخصص بالایی دارد.

  • کد خبر : 7661
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
مدیرکل راه آهن شرق تعهد و تخصص بالایی دارد.

0 (0) بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس از اداره کل راه آهن شرق  امام جمعه طبس: مدیرکل راه آهن شرق تعهد و تخصص بالایی دارد امام جمعه طبس در بازدید از اداره کل راه آهن شرق این مجموعه را یکی از امتیازات طبس برشمرد و گفت: مدیرکل راه آهن شرق تعهد و […]

0
(0)

بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه طبس از اداره کل راه آهن شرق 

امام جمعه طبس:

مدیرکل راه آهن شرق تعهد و تخصص بالایی دارد

امام جمعه طبس در بازدید از اداره کل راه آهن شرق این مجموعه را یکی از امتیازات طبس برشمرد و گفت: مدیرکل راه آهن شرق تعهد و تخصص بالایی دارد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن شرق: حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس با همراهی حجت الاسلام محمدیان مسئول دفتر خود از اداره کل راه آهن شرق و ایستگاه طبس بازدید کرد.

در این بازدید که مهندس حسن ماسوری مدیرکل راه آهن شرق به همراه معاونان این اداره کل، امام جمعه طبس را همراهی میکردند توضیحات لازم در خصوص بخش های مختلف و برنامه های آتی این اداره کل توسط ماسوری ارائه شد.

امام جمعه طبس در پایان این بازدید و در جمع روسای ادارات و گروه های راه آهن شرق گفت: اگر زیر ساخت ها فراهم نباشد چندان امیدی به توسعه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی وجود راه آهن یکی را از مهمترین مولفه ها برای توسعه یک شهرستان و استان برشمرد و گفت: امیدوارم مسئولان همراهی کنند و این منابع و معادن با وجود زیرساخت ها  با نگاه بهره وری به بهره برداری مطلوب برسد.

وی افزود: برخی اختلافات در مولفه های مدیریتی را در اداره کل راه آهن شرق ندیدم و مهندس ماسوری مدیرکل راه آهن شرق تعهد بالایی داشته و فضای شور و نشاط خاصی در مجموعه خود ایجاد کرده و از تخصص بالایی نیز برخوردار است.

امام جمعه طبس ادامه داد: تعطیل شدن قطار طبس – مشهد دغدغه ای بود که با مدیرکل راه آهن شرق مطرح کردم و این موضوع در اسرع وقت پیگیری و حل شد و امیدواریم تمام خدمات ما مرضی رضای خداوند و عاقبت بخیری باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.