• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

مدیریت شهری در گسترش حمل و نقل ریلی نقش مهمی دارد

  • کد خبر : 22411
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
مدیریت شهری در گسترش حمل و نقل ریلی نقش مهمی دارد
رئیس شبکه راه آهن اسپانیا و رئیس گروه جهانی مدیران ایستگاه های راه آهن گفت: براساس مشاهدات ما از شبکه حمل و نقل ریلی، مدیریت شهری در ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این نوع حمل و نقل دارد که نشان دهنده توجه شهرداری های ایران به توسعه حمل و نقل عمومی از طریق شبکه‌های ریلی است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایمنا،کارلوس ونتورا با بیان اینکه برگزاری هفتمین کنفرانس علمی ایستگاه های راه آهن در منطقه خاورمیانه و به میزبانی اصفهان، تجربه خوبی برای اعضای کمیته های علمی اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان بود، اظهار کرد: توجه به توسعه راه آهن های منطقه خاورمیانه از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است.

وی افزود: همکاری مدیریت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

رئیس کمیته علمی اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان تصریح کرد: تعداد مقالات با کیفیتی که از سوی قشر دانشگاهی و کارکنان صنعت راه آهن ایران به هفتمین کنفرانس اتحادیه بین المللی راه آهن های جهان ارائه شده بسیار قابل توجه بود و این امر نشان دهنده ظرفیت علمی جمهوری اسلامی ایران در این حوزه است.

ونتورا اضافه کرد: کیفیت مقالاتی که ایران در بخش حمل و نقل ریلی جهان ارائه کرده است در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و نشست های تخصصی که در طول مدت برگزاری هفتمین کنفرانس جهانی اتحادیه راه آهن ها برگزار شد، نشان داد که سطح علمی ایران در بهترین وضعیت قرار دارد.

وی ادامه داد: در دوره قبلی این کنفرانس که در شهر مادرید اسپانیا و به میزبانی ما برگزار شد، ۶۰ مقاله علمی در حوزه حمل و نقل ریلی و توسعه شبکه های ایستگاهی ارائه شده بود و حدود ۴۸ مورد از آنها پذیرفته شد؛ در این دوره از کنفرانس علمی ۱۱۲ مقاله از سوی شرکت‌های توسعه ریلی ارائه شده که بیش از ۶۰ مقاله آن مربوط به شرکت‌ها و پژوهشگران ایرانی بود.

رئیس شبکه راه آهن اسپانیا و رئیس گروه جهانی مدیران ایستگاه‌های راه آهن تصریح کرد: حضور بیش از ۵۰ شخصیت علمی و فعال حمل و نقل ریلی در این کنفرانس نیز نشان دهنده توجه سیستم مدیریت راه آهن ایران به برگزاری مناسب این کنفرانس بود.

ونتورا افزود: طراحی محیط و معماری ایستگاه‌های راه آهن در جلب مسافران و گسترش استفاده از حمل و نقل ریلی تاثیر گذار است و تبلیغات فرهنگی در ایستگاه‌های راه آهن یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها برای معرفی شهرهای متمدن و فرهنگی است.

وی یادآور شد: گسترش جابجایی مسافران از طریق حمل و نقل عمومی ریلی و اتصال ایستگاه‌های راه آهن شهری به کشوری یکی از اولویت‌های سیستم مدیریت شهری در ایران است و این نشان دهنده حرکت صحیح سیستم مدیریت شهری در جهت توسعه حمل و نقل عمومی ریلی است.

رئیس شبکه راه آهن اسپانیا و رئیس گروه جهانی مدیران ایستگاه های راه آهن خاطر نشان کرد: کارکرد ایستگاه‌های راه آهن در سراسر جهان، براساس میزان ورود و خروج مسافران به آنهاست و اتحادیه بین المللی راه آهن‌های جهان می کوشد با تاکید بر اشتراکات اقتصادی شبکه های حمل و نقل ریلی، استفاده از آن را توسعه دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.