• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مراحل پایانی بازسازی مهمانسرای مجموعه فرهنگی ورزشی راه آهن

  • کد خبر : 26368
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۱۸
مراحل پایانی بازسازی مهمانسرای مجموعه فرهنگی ورزشی راه آهن
مجموعه فرهنگی ورزشی راه آهن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی که خاستگاه بزرگان ورزش کشور هم بوده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز ، مجموعه فرهنگی ورزشی راه آهن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی که خاستگاه بزرگان ورزش کشور هم بوده است، دارای امکانات رفاهی از جمله استادیوم ۱۲ هزار نفری، زمین چمن طبیعی و مصنوعی، آکادمی هاردکورت تنیس، باشگاه بدنسازی، زمین چندمنظوره و مهمان سرا است که در شهرک اکباتان قرار گرفته است.

جهت ارتقا سطح کیفی مهمان‌سرا و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مهمانان، بازسازی مهمان سرای این مجموعه از اسفند سال گذشته آغاز و مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. با پایان بازسازی این مهمانسرا، ۱۰ اتاق با ظرفیت ۳۵ تخت، این مجموعه پذیرای ورزشکاران خواهد بود.

از دیگر موارد بازسازی شده می‌توان به بهسازی کامل سیستم روشنایی، سیستم تاسیسات، سیستم تهویه و طراحی داخلی اتاق ها، رنگ آمیزی کامل مهمانسرا، نصب کفپوش اتاق ها، رفع عیوب سرویس بهداشتی، نصب کابینت، تغییرات طراحی داخلی، نقاشی دیوار ها، بهسازی سیستم روشنایی، بهسازی سیستم تاسیسات و لوله کشی، مجهز نمودن اتاق ها به تلویزیون، تعویض پتو و ملحفه و پرده ها و خرید تجهیزات برقی و منسوجات، تعویض و تعمیرات سیستم تهویه و همچنین اضافه شدن یک اتاق به مهمان سرا اشاره کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.