• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

مراسم جشن تکلیف فرزندان پرسنل اداره کل راه اهن شرق برگزار شد

  • کد خبر : 23093
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
مراسم جشن تکلیف فرزندان پرسنل اداره کل راه اهن شرق برگزار شد
مهندس شرقی ضمن تبریک هفته حمل و نقل به خانواده بزرگ‌راه اهن شرق از برگزاری هرساله جشن تکلیف در این اداره کل خبر داد و گفت: در سال جاری این اداره کل روند رو به رشد و مثبتی داشته است البته باید بیشتر تلاش کنیم تا سازمانی مترقی و روبه رشد داشته باشیم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: مهندس رضا شرقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و جشن تکلیف فرزندان کارکنان راه آهن به بیان گزارش عملکرد اداره کل پرداخت و گفت: در بخش حمل بار راه آهن شرق روند مثبتی داشته و وضعیت خوبی داریم به‌گونه‌ای که در حوزه حمل بار نسبت به سال قبل رشد هفت درصدی داشتیم و در زمینه حمل مسافر نیز شرایط اینگونه است.

شرقی با بیان اینکه در بحث ایمنی به نسبت سال گذشته روند مثبتی داریم گفت: در بحث ایمنی نسبت به سال گذشته بهتر شده ایم اما راضی نیستم و در این مقوله انتظار ۱۰۰ درصدی دارم.

وی با تاکید بر نگاه ویژه مدیر عامل محترم راه آهن به مقوله تکریم خانواده ها و نقش مهم آنان در پیشگیری ازسوانح ریلی گفت: منشا ۸۶ درصد سوانح پرسنل هستند که نقش خانواده در این موضوع بسیار موثر است دکتر رسولی بارها در جلسات مختلف دستورات ویژه ای در این خصوص صادر کرده اند.

امام جمعه طبس نیز در سخنانی گفت: جشن تکلیف نماد بزرگ و بزرگوار شدن انسان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: دانش اموزان عزیزی که امروز جشن تکلیفشان برگزار می شود پیش خدا دارای جایگاه بزرگتری می شوند و دارای تکلیف می شوند که مشقت هایی دارد که دارای لذت است.

وی بیان داشت:دست یافتن به گنج بهشت نماز، روزه و مراقبت نفس می باشد.

دکتر محمدی خطاب به والدین گفت: کسانی که توانسته باشند فرزند صالح تربیت کنند عبادات انها تبدیل به نور در قبر برای والدین می شود

در این مراسم از ،خادمان نماز،فرزندان کارکنان راه اهن شرق که به سن تکلیف رسیده اند و همکاران موثر در بحث ایمنی و همچنین از خانواده همکارانی که در مسابقات مختلف مدال کسب کرده اند با اهدا لوح و جوایز تقدیر گردید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.