• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

مسیر راه آهن طبس – مشهد که امروز مسدود شده بود با تلاش ماموران فنی راه آهن رفع اشکال و بازگشایی شد.

  • کد خبر : 7817
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
مسیر راه آهن طبس – مشهد که امروز مسدود شده بود با تلاش ماموران فنی راه آهن رفع اشکال و بازگشایی شد.

0 (0) راه آهن طبس – مشهد بازگشایی شد گناباد- ایرنا- مسئول ایستگاه راه آهن بجستان گفت: مسیر راه آهن طبس – مشهد که امروز در پی خروج یک دستگاه قطار باری از ریل در محدوده این ایستگاه مسدود شده بود با تلاش ماموران فنی راه آهن و رفع اشکال بازگشایی شد. صادق اسدی روز […]

0
(0)

راه آهن طبس – مشهد بازگشایی شد

گناباد- ایرنا- مسئول ایستگاه راه آهن بجستان گفت: مسیر راه آهن طبس – مشهد که امروز در پی خروج یک دستگاه قطار باری از ریل در محدوده این ایستگاه مسدود شده بود با تلاش ماموران فنی راه آهن و رفع اشکال بازگشایی شد.

صادق اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خروج این قطار از ریل به دلیل نقص فنی و خارج شدن تعدادی از چرخها، به کسی آسیب نرساند و تنها خسارتهای مالی به دنبال داشت.
وی ادامه داد: هم اکنون حرکت قطارهای باری و مسافربری در مسیر ریلی طبس – مشهد در محدوده ایستگاه بجستان به صورت عادی در حال انجام است.
ایستگاه راه آهن بجستان تحت پوشش اداره کل راه آهن شرق کشور و در مسیر طبس به مشهد قرار دارد. روزانه قطارهای باری و مسافربری از شیراز، بندرعباس، طبس، کرمان و اصفهان از این مسیر به مقصد مشهد و برعکس عبور می کند.
راه آهن شرق در سال 1384 با حدود هزار کیلومتر طول خط و 42 ایستگاه باری و مسافری در سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، و یزد فعالیت خود را آغاز کرد و در واقع طویلترین منطقه راه آهن کشور محسوب می شود.
بجستان در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.