• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

مسیر ریلی تبریز تا تهران ۸ ساعته می‌شود

  • کد خبر : 34018
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
مسیر ریلی تبریز تا تهران ۸ ساعته می‌شود

0 (0) خیراله خادمی در حاشیه بازدید از خط ریلی بستان آباد- تبریز  با بیان اینکه در سال جاری چهار پروژه ریلی به طول ۴۰۳ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اولین مسیر ریلی که امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، راه‌آهن میانه به بستان آباد و بستان‌آباد به تبریز است. به گزارش ایسنا وی افزود: […]

0
(0)

خیراله خادمی در حاشیه بازدید از خط ریلی بستان آباد- تبریز  با بیان اینکه در سال جاری چهار پروژه ریلی به طول ۴۰۳ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اولین مسیر ریلی که امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، راه‌آهن میانه به بستان آباد و بستان‌آباد به تبریز است.

به گزارش ایسنا وی افزود: با افتتاح این خط ریلی مسیر تبریز تا تهران کوتاه شده و به هشت ساعت می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور خاطر نشان کرد: از پروژه ریلی میانه- تبریز قطعه میانه به بستان‌آباد پیش از این مورد بهره‌برداری قرار گرفته و حدفاصل بستان‌آباد تا تبریز به طول ۴۴ کیلومتر آماده افتتاح است و بازدید از آخرین مراحل این پروژه انجام شده است.

خادمی خاطر نشان کرد: این راه‌آهن از مسیر جدید میان‌بر، تبریز و استان آذربایجان شرقی را به شبکه ریلی اتصال می‌دهد و زمان سفر ریلی را از تبریز به تهران حداقل چهار ساعت کوتاه می‌کند.

وی گفت: افتتاح این پروژه تاثیر بسیار زیادی در انتقال مسافران از مسیر جاده‌ای به سمت ریلی دارد و شرایط بهتری را فراهم می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای اتصال حد فاصل بستان آباد تا تبریز حدود ۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی هزینه شده و ارزش روز آن بیش از ۶۰۰۰ ملیارد تومان است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=34018

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.