• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

معارفه معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران

  • کد خبر : 30254
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
معارفه معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران
سید مجتبي تقوي نژاد طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بهره بردرای متروی تهران و حومه به عنوان معاون امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت منصوب شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، احسان بیسادی با تشکر از مدیرعامل، معاونین، مدیران و همکاران خود در شرکت بهره برداری متروی تهران اظهار داشت: خدمت کردن در این شرکت باعث افتخار من بود و آنچه در این مدت انجام شده با حمایت های و همراهی های مدیر عامل و همکارانم در معاونت امور فرهنگی و اجتماعی بوده است.

وی یک گزارش عملکرد از ۳۰ ماه فعالیت در معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ارائه داد و گفت: من برای کار از همکاران خود مجموعه مترو استفاده کرده ام و می توانم بگویم متخصص ترین افراد را در مجموعه داریم که با توان آنها کارهای بزرگی را انجام شده است.

بیسادی با اشاره به اینکه کیفی ترین نیرو های فرهنگی در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هستند خاطرنشان کرد: با بودجه ای که اختصاص یافت و با جذب مشارکت های درون سازمانی و برون سازمانی توانستیم برنامه های متنوع را ارائه دهیم .

وی از مهندس نوبخت برای حمایت های ویژه ای که در بخش ارتقا سخت افزاریی این مجموعه انجام دادند تشکر کرد و گفت: بالغ بر هزار و ۲۰۰ ساعت پادکست در این مجموعه ساخته شده است و در پایان این جلسه استدیو مترو به بهره برداری می رسد.

غلامعلی ابراهیمی مشاور فرهنگی اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مدیریت فرهنگی از حوزه های بسیار مهم و مورد توجه سازمان ها و ساختار مدیریت عمومی است. و متروی تهران به دلیل اینکه یک سازمان خدماتی محسوب می شود جز شرکت هایی است که در راستای شعار شهرداری تهران شهری برای همه یک شعار دیگر نیز اضافه می کنیم و آن شهری انسان محور است به دلیل اینکه موضوعات و مشکلاتی در حوزه شهری می بینیم برای رسیدن به شهر انسان محور باید به سمت کالبدی کردن حمل و نقل عمومی برویم.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو ارتباطات خوبی با ارگان ها دارد گفت: امروز متروی تهران یکی از ارکان تاثیر گذار در فضای شهری تهران است همین امر موجب ایجاد فرصت و تهدید برای این مجموعه شده است اما مجموعه مترو توانست به عنوان یکی از عناصر تعیین کننده شهرداری تهران جای خود را پیدا کند.

 ابراهیمی افزود: مترو یک فعال درجه یک فرهنگی در شهرداری تهران است و خود یک رسانه شهری است که روزانه با میلیون ها انسان سرو کار دارد.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اشراف کافی بر بخش های فرهنگی دارد گفت: در ارزیابی انجام شده، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو کارهای خوبی انجام داده است.

در ادامه سید مجتبی تقوی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از رئیس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران و همکارانش در آن مرکز، ایام اربعین سید سالار شهیدان را تسلیت گفت و افزود: امیدواریم در فضای مدیریت شهری به گونه ای اقدام کنیم که فضای شهر را امام حسینی کنیم

وی با اشاره به منظومه گفتمانی شهردار تهران که با شعار تهران شهری برای همه تلاش کرد در این دوره از مدیریت شهری ، بستری برای ارتباط مستمر و بی واسطه شهروندان با مدیران شهری و با بهره گیری از ظرفیت ارتباطی دو سویه با مخاطبان ایجاد کند افزود: منظومه گفتمانی به دنبال تحقق حقوق شهروندی ، پایداری فرهنگی اجتماعی و توسعه پایدار محیط زیست برای رسیدن به حکمروایی خوب شهری است و تمامی تلاش خود را دارد تا فاصله فرهنگی شمال و جنوب را کاهش دهد.

تقوی نژاد گفت: شعار تهران برای همه  باید مورد توجه معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی و هویت اجتماعی از ارکان های کلیدی گفتمان هستند و از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: فاصله گرفتن از ارتباط یک سو با مردم  از برنامه های ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی است که با استقرار یک نظام نو آورانه این موضوع را محیا می کنیم.

 معاون جدید فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران روزانه دو میلیون نفر مسافر دارد این میزان مخاطب اگرچه در دوران کرونا کاهش داشته اما امیدواریم بعد از پایان کرونا افزایش پیدا کند و از همین فرصت برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه معاونین، مدیران و همکارانم در معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو درخواست همکاری لازم را برای هم افزایی و همدلی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دارم.

در پایان ، فرنوش نوبخت ضمن تشکر از فعالیت های احسان بیسادی معاون سابق فرهنگی و اجتماعی، گفت: ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در تمامی بخش ها سعی کرده ایم به گونه ای عمل کنیم که کمترین انتقادات را داشته باشیم چرا که مترو جای حساسی است.

 وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خوبی در متروی تهران و حومه انجام شده گفت: تلاش می کنیم خدماتی که در متروی تهران انجام می پذیرد جلب رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: بخش فرهنگی متروی تهران به خوبی جای خود را در بین شهروندان و مسافران پیدا کرده و خروجی برنامه های فرهنگی تا به امروز خوب بوده است. امیدوارم کار گذشتگان سرمایه راهی برای کارهای جدیدتر باشد.

 نوبخت خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در یک چارچوب کار می کند و سیاست گذاری های کلان در معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت نیز در کمیته فرهنگی شرکت انجام می شود اما سعی کرده ایم در کنار این سیاست گذاری ها اختیارات را هم در اختیار معاونت امور فرهنگی و اجتماعی قرار دهیم.

در پایان  این جلسه با اهدا لوح از خدمات بیسادی تقدیر و حکم سیدمجتبی تقوی نژاد توسط مهندس نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اهدا شد.

 گفتنی است: تقوی‌نژاد پیش از این معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران بود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30254

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.