• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن: حمایت همه جانبه راه آهن به منظور بازسازی خط زاهدان به میرجاوه

  • کد خبر : 8706
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن: حمایت همه جانبه راه آهن به منظور بازسازی خط زاهدان به میرجاوه

0 (0) معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن از بخش خصوصی در جذب سرمایه بمنظور بازسازی و بهسازی خط ریلی زاهدان به میرجاوه به صورت همه جانبه حمایت می کند. به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، در جلسه ای که با حضور معاون بهره […]

0
(0)

معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: راه آهن از بخش خصوصی در جذب سرمایه بمنظور بازسازی و بهسازی خط ریلی زاهدان به میرجاوه به صورت همه جانبه حمایت می کند.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوب شرق، در جلسه ای که با حضور معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن، رئیس و اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، مدیرکل راه آهن جنوب شرق ، مدیر کل بازرگانی و بازاریابی و مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در دفتر معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن برگزار شد

اعضای اتاق بازرگانی منطقه متعهد شدند تمام تلاش خود را در جهت انتقال بار از جاده به ریل و افزایش میزان تناژ صادرات و واردات از طریق ریل را انجام دهند و بار منطقه را تضمین کنند.
ضمنا مقرر شد اکیپی از اداره کل خط و ابنیه فنی راه آهن برای بازدید و برداشت مسیر زاهدان _ میرجاوه و برآورد اصلاح خط با کمترین هزینه جهت عبور قطار های با عرض ۱۴۳۵ میلی متر به منظور جذب بار بیشتر در منطقه و استفاده بار از جاده به ریل اعزام شوند.
همچنین مقرر شد پس از بررسی و تحلیل بارهای منطقه که توسط اطاق بازرگانی ارائه میگردد ، نتیجه نهایی با حضور معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن و اعضای اتاق بازرگانی موافقت نامه ای امضا و اجرا شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.