• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

معرفی پل راه آهن پامبان (Pamban Bridge) هندوستان، عبور قطار از روی دریا + عکس های دیدنی +فیلم

  • کد خبر : 7592
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
معرفی پل راه آهن پامبان (Pamban Bridge) هندوستان، عبور قطار از روی دریا + عکس های دیدنی +فیلم

0 (0) راه‌آهن‌ چینای-رامشوارام در کشور هند جزیره رامشوارام را به سرزمین اصلی در بخش جنوبی کشور هند متصل می کند. نام این مسیر ریلی در فهرست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است. پل پامبان (Pamban Bridge) هندوستان در شهر راماشوارا (Rameswaram) و جزیره پامبان در سال 1914 افتتاح شد. این پل با طول 2.5 کیلومتر  […]

0
(0)
راه‌آهن‌ چینای-رامشوارام در کشور هند جزیره رامشوارام را به سرزمین اصلی در بخش جنوبی کشور هند متصل می کند. نام این مسیر ریلی در فهرست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است.
پل پامبان (Pamban Bridge) هندوستان در شهر راماشوارا (Rameswaram) و جزیره پامبان در سال 1914 افتتاح شد. این پل با طول 2.5 کیلومتر  یا 1.5 مایل و 143 پایه و ستون به سرزمین اصلی هندوستان متصل می شود. هدف از ساخت این پل ایجاد مسیری مستقیم و نفس گیر برای سهولت در رفت و آمد مسافرانی که قصد دارند از شهر جِنای (Chennai) به راماشوارا بروند، می باشد. می توان از خود راماشوارا به عنوان یک مرکز مقدس هندو و مکانی محبوب برای زیارت نام برد.

پلی با ستون‌های بسیار کوتاه و ارتفاع ۲.۶۵ متری روی آب، بخشی از این راه‌آهن را تشکیل داده است. وقتی قطار از روی پل عبور می‌کند، هیچ منظره‌ای جز آب دریا دیده نمی‌شود. این طور به‌نظر می‌رسد که قطار روی آب حرکت می‌کند.

این منطقه یکی از بادی ترین مناطق هندوستان می باشد که طوفان و گردبادهای شدید به این پل می رسد. در سال 1964 یک قطار مسافری که در حال عبور از روی پل بود بر اثر طوفان واژگون شده و نزدیک 200 نفر جان باختند و این پل جزو 10 پل خطرناک ریلی دنیا محسوب می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.