• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ممنوعیت خرید هرگونه کالای خارجی در اداره کل راه آهن قم

  • کد خبر : 4217
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
ممنوعیت خرید هرگونه کالای خارجی در اداره کل راه آهن قم

0 (0) به گزارش روابط عمومی اداره کل راه اهن قم محسن اعتماد هدف از صدور از این بخشنامه را حمایت از کالای ایرانی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:با عنایت به نام گذاری سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، این اداره کل […]

0
(0)

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه اهن قم محسن اعتماد هدف از صدور از این بخشنامه را حمایت از کالای ایرانی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:با عنایت به نام گذاری سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، این اداره کل اولویت اول خود را برای خرید کالای ایرانی قرار داده است.
مدیر کل راه آهن قم همچنین در این بخشنامه اداره تدارکات و پیشتیبانی را موظف به خرید اقلام مورد نیاز ادارات و گروه ها بر اساس اولویت کالای ایرانی نموده است.
وی مسئولیت خرید خارج از این بخشنامه را بر عهده روسای ادارات و گروه ها دانست و بیان کرد:مسئولیت هرگونه خریدی خارج از این بخش نامه و بدون اطلاع کار پردازی راسا بر عهده روسای ادارات و گروه ها می باشد.
وی حمایت از کالای ایرانی را وظیفه همه اقشار جامعه دانست و خاطر نشان کرد:حمایت و خرید کالای ایرانی باعث رونق اقتصادی در کشور مى شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.