• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

موفقیت متخصصان شرکت پخش منطقه مرکزی در ساخت کشنده ریلی

  • کد خبر : 31441
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
موفقیت متخصصان شرکت پخش منطقه مرکزی در ساخت کشنده ریلی
سعید جمشیدی به قیمت بالای وینچ ریلی برای جابه‌جایی مخزندارهای راه‌آهن اشاره کرد و گفت: کشنده ریلی با هزینه کم در این منطقه ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، سعید جمشیدی به قیمت بالای وینچ ریلی برای جابه‌جایی مخزندارهای راه‌آهن اشاره کرد و گفت: کشنده ریلی با هزینه کم در این منطقه ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.
وی به زمان ساخت این دستگاه اشاره کرد و گفت: ساخت این دستگاه حدود ۵۰ روز زمان برد و کارکرد آن برای جابه‌جایی حداکثر ۹ واگن خالی به کمک یک دستگاه تراکتور رومانی است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تأکید کرد: این دستگاه نخستین بار برای جابه‌جایی واگن‌ها در استان هرمزگان بهره‌برداری خواهد شد.
جمشیدی در تشریح نحوه استفاده از این دستگاه گفت: با استفاده از قلاب‌های کشش متنوع نصب‌شده روی آن، امکان اتصال دستگاه به انواع ناوگان ریلی با قلاب‌های متنوع شامل قلاب زنجیر و یونی کوپلر وجود دارد.
وی به امتیاز این دستگاه نیز اشاره کرد و قیمت پایین ساخت آن، قابلیت رقابت آن با یک لکوموتیو مانوری، بهره‌برداری آن توسط یک نفر، کارکرد آرام و ثابت و در مسیرهای طولانی حتی بدون راننده، چهار چرخ فلزی روی ریل، سیستم تنظیم ارتفاع چرخ‌ها، سهولت اتصال و جدا شدن از ریل، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و استفاده از مواد اولیه و تجهیزات مرغوب و با کیفیت را از مزایای آن برشمرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از تلاشگران و متخصصان این عرصه در واحدهای ذی‌ربط تقدیر و تشکر کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.