• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

نخستین محموله پتروشیمی کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد

  • کد خبر : 28044
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
نخستین محموله پتروشیمی کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد
نخستین محموله شرکت پتروشمی بیستون کرمانشاه از طریق زیر ساخت ریلی به خارج از کشور صادر شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا ، این محموله توسط ایزو تانک‌ها شامل ۵۲۰ تن مواد اولیه به ارزش ۵۶۰ هزار دلار برای تولید محصولات شوینده است .

دامیار عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی بیستون کرمانشاه گفت: هدف و برنامه شرکت پتروشیمی به افزایش ظرفیت ماهیانه حدود ۲۵۰۰ تن انواع فرآورده‌های تولیدی شامل “ال‌ای بی”، ” اچ‌ای بی” رافینت و حلال‌های ۵۰۲ و ۵۰۳ است

وی در ادامه افزود: علاوه بر شرکت پتروشیمی بیستون، در شرکت پالایشگاه کرمانشاه نیز برنامه برنامه‌ای بر این داریم که ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تن انواع فراورده‌های با استفاده از خطوط ریلی به مقصد بنادر جنوبی حمل شود.

همچنین در همین راستا هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه نیزگفت : یکی از موضوعات کلیدی ما در حال حاضر توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی در ادامه افزود :خوشبختانه استان کرمانشاه دارای محصولات صادراتی خوبی در فاز تولید و همینطور یک سر پل بزرگ تجاری برای کل کشور در منطقه غرب است.

حاتمی با اشاره به مهمترین مزایای شبکه ریلی می‌افزاید: سرعت انجام کار و ایمنی در جابه جایی کالا در شبکه ریلی بسیار بالا است و نیز مسائل نظارتی و گمرکی باعث می‌شود که بار دست نخورده و سالم تحویل مشتری تحویل شود.

کرم رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون نیز با اشاره به اینکه این شرکت در سال جهش تولید برنامه‌های خاص دارد بیان کرد : ظرفیت اسمی برای پتروشیمی بیستون ۵۰ هزار تن برای “ال‌ای بی” و سایر محصولات به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد.

وی گفت : امسال با ۱۲۵ درصد ظرفیت اسمی در حال تولید هستیم و انشالله از ۶۰ هزار تن تولیدخواهیم کرد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28044

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.