• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نشست صمیمی قائم مقام راه آهن با فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه های تابعه ستادی بسیج راه آهن

  • کد خبر : 8045
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
نشست صمیمی قائم مقام راه آهن با فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه های تابعه ستادی بسیج راه آهن

0 (0) قائم مقام مدیرعامل راه آهن تاکید کرد:  گفتگو و تبادل نظر هدفمند لازمه شناسایی مشکلات است/ باید راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی را فراگیریم عضو هيات مديره و قائم مقام مدير عامل راه آهن با تاکید بر ضروت همدلی و وحدت میان کارکنان راه آهن گفت: گفتگو و تبادل نظر لازمه شناسایی مشکلات […]

0
(0)

قائم مقام مدیرعامل راه آهن تاکید کرد: 

گفتگو و تبادل نظر هدفمند لازمه شناسایی مشکلات است/ باید راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی را فراگیریم

عضو هيات مديره و قائم مقام مدير عامل راه آهن با تاکید بر ضروت همدلی و وحدت میان کارکنان راه آهن گفت: گفتگو و تبادل نظر لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در نشست صمیمی با فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه های تابعه ستادی بسیج راه آهن، با اشاره به اینکه کارکنان بسیجی راه آهن، علاوه بر نقش آفرینی در حوزه های مختلف سازمانی، مسئولیت مضاعف بسیجی بودن را نیز دارند، افزود: این جلسه با هدف گفتگو برای بررسی مسائل مطرح در راه آهن و ارائه راهکاری مختلف، برگزار شده است.
وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار داشتن کشور در جنگ اقتصادی و نامگذاری های اقتصادی سالهای اخیر و آینده نگری ایشان دراین باره، ادامه داد: تلاش دشمن برای ضربه به اقتصاد کشور، فشار به جامعه و از هم پاشی نظام است و همه وظیفه داریم با توطئه دشمن مقابله کنیم.
قائم مقام مدیرعامل راه آهن تشریح کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری همه مسئولین و کسانی که خود را در مقابل جامعه مسئول می دانند باید راههای مقابله با جنگ اقتصادی را فرا گیرند.
عاشوری با تاکید بر اینکه در حوزه مدیران به روحیات افرادی چون همت، باکری و نوری احتیاج داریم تا خالصانه به جنگ اقتصادی با دشمن برویم، گفت: همدلی و وحدت میان کارکنان راه آهن، ضروری و گفتگو و تبادل نظر، لازمه شناسایی مشکلات است و این تبادل نظر باید به شکل هدفمند صورت گیرد.
وی همچین خواستار ارائه پیشنهادات کارکنان برای بهبود شرایط راه آهن شد و از تلاشهای هیأت مدیره این شرکت برای بهبود وضعیت معیشتی و دغدغه های کارکنان خبر داد.
عضو هیات مدیره راه آهن افزود: کسی که برچسب بسیجی را دارد باید در منش و رفتار خود فرهنگ بسیجی را نشان دهد و در همه ابعاد، الگو و به دنبال راهکار و حل مسائل و مشکلات باشد.
از سوی دیگر سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسيج راه آهن در این جلسه گفت: همه باید دست به دست هم داده تا نظام را فعال و کارآمد نشان دهیم و نقش بسیج در این زمان بیشتر مشخص می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن نشان دادن ناکارآمدی نظام در عرصه های مختلف است، افزود: دشمن می خواهد نشان دهد که نظام قادر به اداره کشور نیست.
عباس زاده با تاکید بر اینکه بسیج پرچمدار همه حرکت های مثبت در کشور است، یادآور شد: منظور از بسیج، فرهنگ و دیدگاه بسیجی است و اگر این فرهنگ در تمام زمینه ها دنبال نشود مرگ بر آمریکا معنا ندارد و شعاری بیش نیست.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن، برگزاری برنامه مختلف از سوی بسیج را با هدف انسجام، نشاط و بصیرت افزائی بیشتر کارکنان برای ارائه کار بهتر و خدمت رسانی به نظام دانست و ادامه داد: هر جا که بسیجی حضور دارد باید اتفاقات خوبی چون افزایش بهره وری کاری، نظم، انضباط و تبعیت پذیری بیفتد .
به گفته عباس زاده؛ پایگاه بسیج تنها نمادی از بسیج است و همه اتاقها و میزهای ما نیز باید پایگاه عمل به تفکر بسیجی باشد.
وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، خدمت رسانی به کشور را بهترین راه مبارزه با امریکا دانست و گفت: بسیج علاوه بر وظایف ذاتی خود از جمله جذب، آموزش و به کارگیری نیروها در زمان بحران، دو ماموریت سالم سازی محیط و شتاب بخشی به حرکت دستگاه ها را نیز دنبال می کند .
مشاور مدیرعامل با بیان اینکه عملکرد بسیج در دفاع مقدس سرآمد بوده اظهار امیدواری کرد: روحیه بسیجی برای پیشبرد امور کشور همچنان به کار گرفته شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.