• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نشست هم اندیشی بسیجیان 6 منطقه از مناطق راه آهن در شمالشرق1

  • کد خبر : 8677
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
نشست هم اندیشی بسیجیان 6 منطقه از مناطق راه آهن در شمالشرق1

0 (0) نشست هم اندیشی بسیجیان در راه آهن شمالشرق1 مدیر کل راه آهن شمالشرق 1 گفت: جلسه هم اندیشی، ارزیابی و بررسی وضعیت عملکرد حوزه بسیج و ایثارگران 6 منطقه از مناطق مختلف راه آهن به میزبانی این اداره کل برگزار گردید. فرشاد زادخور با بیان این مطب افزود: با حضور مشاور مدیرعامل در […]

0
(0)

نشست هم اندیشی بسیجیان در راه آهن شمالشرق1

مدیر کل راه آهن شمالشرق 1 گفت: جلسه هم اندیشی، ارزیابی و بررسی وضعیت عملکرد حوزه بسیج و ایثارگران 6 منطقه از مناطق مختلف راه آهن به میزبانی این اداره کل برگزار گردید.
فرشاد زادخور با بیان این مطب افزود: با حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده بسیج راه آهن ، مدیرکل حفظ و نشر آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مسئول بسیج ادارات استان سمنان، معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید شاهرود، فرماندهان بسیج و ایثارگران 6 اداره کل مختلف راه آهن، نشست هم اندیشی و بررسی وضعیت عملکرد حوزه بسیج و امور ایثارگران و ارائه گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده در این حوزه برگزار گردید.
زادخور با اشاره به این مهم که نقش بسیجیان و پرسنل این اداره کل در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده تاکید کرد: طبق آمار موجود 10 درصد ایثارگران دوران دفاع مقدس راه آهن کشور مربوط به راه آهن شمالشرق(1) بوده و 14 شهید والامقام نیز از پرسنل این اداره کل تقدیم انقلاب شده است و هم اکنون نیز معتقدیم تمام پرسنل بسیجی اند و ادامه دهنده راه اسلام و انقلاب.
سرهنگ عباس زاده مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن ج.ا.ا در این نشست گفت: در شرایط حساس فعلی کشور ناتوهای مختلفی علیه انقلاب اسلامی تشکیل شده و تلاش دشمن آن است که در زمینه های مختلف فرهنگی واقتصادی ، نظام دینی را یک نظام ناکارآمد نشان دهد و در این میان بسیجیان می توانند با نهادینه کردن فرهنگ خدمت و نشان دادن کارآمدی نظام پاسخ دشمن را بدهند.
سرهنگ عباس زاده با تاکید بر نقش تذهیب در رفتار بسیجیان بیان کرد: افزایش بهره وری و ارائه خدمت رسانی به مردم، امانت داری ، رازداری، رعایت حقوق شهروندی و خدمت بی منت و صادقانه از خصوصیات اخلاقی یک بسیجی است و سالم سازی محیط و شتاب بخشی در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی والاترین هدفی است که باید سرلوحه ی کار بسیجیان قرار گیرد. خلاقیت، ارائه راهکار و پشتکار در مسائل مختلف فرهنگی، سازندگی و امنیتی از خصوصیات بارز بسیج است و همواره در این مهم بسیج نقش بسزایی داشته.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس بعد از نیروی های مسلح وجهاد، راه آهن در میان تمام دستگاه ها نقش ممتازی داشته و میلیون ها رزمنده توسط قطار جابجا شده اند و خدماتی همچون ساخت سنگر، تغییر کاربری کارگاه ها برای تعمیر ادوات جنگی، حمل و جابجایی ادوات جنگی و رزمندگان، مجروحین و شهدا توسط قطار صورت می گرفته که خود نشان از فعال بودن راه آهن در مقاطع مهم و حساس کشور بوده است.
وی با اشاره به سخن بزرگی که گفته خداوند در آسمانها ملائک و در زمین بسیجیان را قرار داد و زمانی این حرف را به زبان آورد که در کنار خود شهیدانی همچون باکری، همت و زین الدین را می دیده و رسیدن به یک قدرت بین المللی در سطح منطقه و جهان در سایه فرهنگ همان شهدا بوده است و باید در مقطع کنونی نیز همچون شهیدان باکری و همت عمل کنیم.
عباس زاده ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تعداد 248 شهید والامقام ، 1200 جانباز، 209 آزاده سرافراز و بیش از 5000 رزمنده از پرسنل راه آهن تقدیم انقلاب شده است
در پایان این جلسه از دو نفر از آزادگان سرافراز راه آهن شمالشرق (1) و همچنین فرماندهان بسیج این اداره کل که به افتخار باز نشستگی نائل آمدند با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد. همچنین نیز توسط مشاور مدیرعامل و فرمانده مرکز مقاومت بسیج و امور ایثار گران راه آهن آقای عباس زاده از خانواده شهید عامری آن اداره کل دیدار و تقدیر شد.
97/5/21

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.