• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

نصب سنسورهای هشدار دهنده فنی بر روی پل ورسک

  • کد خبر : 8503
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
نصب سنسورهای هشدار دهنده فنی بر روی پل ورسک

0 (0)  در مراسم بازدید خبرنگاران از پل ورسک مطرح ‌شد: نصب سنسورهای هشدار دهنده فنی بر روی پل ورسک و نظارت دائمی بر آن کارشناسان فنی دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر تهران بر پل ورسک نظارت دارند و هرساله کارشناسان این دو دانشگاه، ابینه فنی پل ورسک را بازبینی کرده و مشکلات روبنایی و […]

0
(0)

 در مراسم بازدید خبرنگاران از پل ورسک مطرح ‌شد:

نصب سنسورهای هشدار دهنده فنی بر روی پل ورسک و نظارت دائمی بر آن

کارشناسان فنی دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر تهران بر پل ورسک نظارت دارند و هرساله کارشناسان این دو دانشگاه، ابینه فنی پل ورسک را بازبینی کرده و مشکلات روبنایی و زیربنایی احتمالی آن برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، یوسف گران‌پاشا، مدیرکل راه آهن شمال در بازدید خبرنگاران از پل ورسک با اعلام این مطلب و تقدیر از خبرنگاران گفت: خبرنگاران رابط میان دولت‌مردان و مردم هستند و در این حوزه نقشی مهم و اثر گذار دارند.
او که در ایستگاه ورسک میزبان اصحاب رسانه بود، با اشاره به قدمت این پل، از نصب سنسورهای هشدار دهنده فنی بر روی پل ورسک اطلاع داد که هر گونه مشکل فنی را اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی توضیح داد: این نظارت‌ها مانع از بروز هر گونه مشکل فنی برای این پل ریلی می‌شود؛ از این رو تردیدها و طرح مسائلی در مورد مشکلات فنی این پل ناشی از عدم اطلاع از وضعیت نگهداری است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پایان یافتن ضمانت نامه ابینه فنی پل ورسک از سوی کشور سازنده گفت: صدور ضمانت نامه برای ابنیه‌های فنی در دنیا مرسوم نیست و مهمترین موضوع مطرح در این ساخت و سازها، شیوه نگهداری آن است که در مورد پل ورسک تمام مسایل فنی لحاظ می‌شود.

او ادامه داد: درحال حاضر پل ورسک توانایی نگهداری 400 تن وزن قطار و واگن ها را دارد و روزانه افزون بر 16 رام قطار مسافری و 30 رام قطار باری از این پل تردد می‌کنند و سالانه 2.5 میلیون تن بار از روی پل ورسک حمل می‌شود و این ظرفیت با برقی شدن قطار و بهره برداری از اسکله در بندرامیرآباد به 7.5 میلیون تن خواهد رسید.
گفتنی است، در قالب تور خبری قطار گردشگری تهران– سواد کوه، فعالان حوزه رسانه، از نزدیک درجریان فعالیت‌های شرکت راه آهن قرار گرفتد. در این سفر که به دعوت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهر سازی و همکاری شرکت راه آهن برگزار شد، خبرنگاران و خانواده‌های آنان درحین بازدید از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این مسیر تاریخی راه‌آهن، با معماری و شرایط محیطی خطوط ریلی این منطقه آشنا شدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.