• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

نماینده سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های ریلی یزد بازدید کرد

  • کد خبر : 27344
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
نماینده سازمان برنامه و بودجه از طرح‌های ریلی یزد بازدید کرد
نماینده پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور جمعی از مسوولان استان یزد از طرح‌های ریلی سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به این استان بازدید کرد.
0
(0)

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل راه آهن یزد، این بازدید به منظور بررسی پیشرفت طرح احداث خط دوم راه آهن بافق _ زرین شهر و ساخت طرح خط راه آهن رخش صورت گرفت.

 در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و تاکید رییس جمهور و مسوولان استان مبنی بر اتمام طرح‌های ریلی راه آهن یزد و قول مساعد رییس سازمان برنامه بودجه مبنی بر واگذاری نقدینگی مقرر شد طرح‌های ریلی استان یزد با سرعت، مجددا آغاز شود. 

 مبلغ مورد نیاز جهت اتمام طرح‌های ساخت خط دوم بافق_  زرین‌شهر (فاز اول) ۱۷۵ میلیارد تومان و احداث راه آهن رخش _ اقلید ۳۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در صورت واگذاری نقدینگی تا پایان سال جاری و پایان کار دولت دوازدهم به بهره‌برداری میرسد. 

ساخت طرح خط دوم بافق  _  زرین شهر به طول ۴۵۰ کیلومتر است پیش بینی می‌شود فاز اول آن از ایستگاه طبرکوه تا شبنم به طول  ۲۲۰ کیلومتر تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد. 

طرح راه‌آهن رخش _ اقلید به طول ۲۷۴ یلومتر است که عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده و هم اکنون عملیات روسازی آن از ایستگاه رخش تا گاریزات به طول ۱۲۰ کیلومتر با ۸۰ درصد پیشرفت همراه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27344

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.