• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

هدف گذاری برای بارگیری گندم معادل 100 هزار تن تا پایان سال

  • کد خبر : 787
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۸

0 (0) در راستای بررسی پیشرفت احداث سایت بارگیری گندم در راه آهن فارس بازدیدی با حضور سیدمرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس و مدیرعامل شرکت پارسیان ریل شرق از ایستگاه سیوند و سیلوی گندم سیوند بعمل آمد. ?در حاشیه این بازدید ولدی عنوان کرد : […]

0
(0)

در راستای بررسی پیشرفت احداث سایت بارگیری گندم در راه آهن فارس بازدیدی با حضور سیدمرتضی علی احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن فارس و مدیرعامل شرکت پارسیان ریل شرق از ایستگاه سیوند و سیلوی گندم سیوند بعمل آمد.
?در حاشیه این بازدید ولدی عنوان کرد : اگر شرایط کنونی حفظ شود هدف گذاری برای بارگیری گندم معادل 100 هزار تن تا پایان سال انجام شده است.
?ولدي افزود مطابق برنامه زمانبندي عملیات روسازی، نصب باسکول و تکمیل سیلو توسط شرکت حمل و نقل ریلی پارسیان ریل شرق تاتاریخ 20 آبان ماه 96 باتمام ميرسد و مقرر گريد تعداد٢٠دستگاه واگن فله بر تا تاريخ ١٣٩٥/٨/٢٥به ايستگاه سيوند اعزام گردد
?وی ادامه داد: شرکت منطقه ای غله فارس متعهد شده است که در ابتدای کار به صورت پایلوت حجم گندم معادل 1000 تن در سیلو تخلیه کند که برای بارگیری آماده باشد.و تلاشمان بر این است که به میمنت آغاز ماه ربیع الاول در تاریخ 29 آبان سیلوی سیوند افتتاح و به بهره برداری برسد.
?ولدی ضمن اشاره به مشخص شدن برنامه حمل مبدأ-مقصد توسط شرکت بازرگانی دولتی اظهار داشت : امیدواریم تا زمان افتتاح طرح، شرکت بازرگانی دولتی برنامه حمل مبدا- مقصدی گندم از ایستگاه سیوند را به اداره کل بازرگانی و بازاریابی راه آهن اعلام کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.