• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

هشتم آبان ماه نخستین قطار قم – کربلا حرکت می کند

  • کد خبر : 985
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

0 (0) هشتم آبان ماه نخستین قطار قم – کربلا حرکت می کند ، محسن اعتماد، مدیر کل راه آهن قم گفت: نخستین قطار مسافربری قم – کربلا، هشتم آبان ماه امسال با هدف ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با ظرفیت 360 تن از این استان حرکت می کند. افزود: این قطار روزهای 8، […]

0
(0)

هشتم آبان ماه نخستین قطار قم – کربلا حرکت می کند

، محسن اعتماد، مدیر کل راه آهن قم گفت: نخستین قطار مسافربری قم – کربلا، هشتم آبان ماه امسال با هدف ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با ظرفیت 360 تن از این استان حرکت می کند.

افزود: این قطار روزهای 8، 10، 11 و 12 آبان ماه از استان قم به مقصد کربلا و در روزهای 19، 20، 21 و 22 آبان ماه از کربلا به سمت قم حرکت می کند.

وی خاطرنشان کرد: این قطار مسافران را از قم به شلمچه منتقل می کند و مسافران مسیر شلمچه تا بصره را به دلیل نبود ریل راه آهن باید در مدت زمان 40 دقیقه با اتوبوس طی مسیر کنند؛ مسیر بصره تا کربلا نیز با قطار انجام می شود.

وی پیش بینی کرد: زمان سفر از قم تا کربلا با تمام مراحل تشریفاتی که در مرز ایران و عراق انجام می شود، 35 ساعت به طول انجامد.
اعتماد خاطرنشان کرد: قطار قم – کربلا از جمله قطارهای تختخوابی، مجهز و به روز است که در مسیر رفت با یک وعده شام و صبحانه و در مسیر برگشت با یک وعده ناهار و شام از مسافران پذیرایی می شود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.