• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

هماهنگی با عراق، تاجیکستان و سوریه برای برگزاری دوره‌های آموزشی ریلی

  • کد خبر : 31656
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
هماهنگی با عراق، تاجیکستان و سوریه برای برگزاری دوره‌های آموزشی ریلی
مدیرکل مرکز توسعه آموزش و فناوری راه آهن گفت: هماهنگی با کشورهای تاجیکستان، عراق و سوریه برای برگزاری دوره های آموزشی انجام شده است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز، زهرا قیومی امروز در مراسم رونمایی از سند تحول آموزش که در حال حاضر با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شرکت راه آهن در حال برگزاری است، اظهار داشت: با توسعه کسب و کار و ارتقاء ایمنی و افزایش بهره‌وری کار را در مرکز جهاد راه‌آهن آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در شرکت راه‌آهن ظرفیت‌های آموزش خوبی داریم، گفت: ۱۷ هزار متر مربع فضای آموزشی در ستاد و مناطق راه‌آهن داریم، همچنین ۸ گروه آموزشی و ۲۱ واحد آموزشی در مناطق مختلف با حضور ۴۵۴ مدرس تخصصی داریم.

مدیرکل مرکز توسعه آموزش و فناوری راه آهن ادامه داد: همه برنامه‌های آموزشی طبق تقویم آموزشی راه آهن انجام می‌شود و تاکنون ۹۵ درصد برنامه های آموزشی سال ۹۹ محقق شده است.

قیومی افزود: هماهنگی برای برگزاری دوره های آموزشی با کشورهای تاجیکستان عراق و سوریه انجام شده است، همچنین با دانشگاه‌های سن پترزبورگ، بیرمنگام و اسپانیا همکاری داریم.

وی اظهار داشت: ۱۲۸ طرح نخبگی داریم که همه در حوزه‌های تخصصی است و این فرصت ایجاد کرده است.

مدیرکل مرکز توسعه آموزش و فناوری راه آهن با بیان اینکه با ۶ دانشگاه پروژه های پژوهشی را دنبال می کنیم، گفت: با دانشگاه های زیادی ارتباط داریم، که ۷۰ درصد آنها دانشگاه دولتی و ۳۰ درصد دانشگاه های آزاد، علمی کاربری و غیره است.

قیومی اضافه کرد: سند راهبردی توسعه همکاری راه‌آهن با دانشگاه را با دانشگاه همدان دنبال می‌کنیم و از ظرفیت همه دانشگاه ها استفاده می کنیم.

وی گفت: برای توسعه فناوری مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن احداث شد تا تحقیقات کاربردی به عمل تبدیل شود.

مدیرکل مرکز توسعه آموزش و فناوری راه آهن بیان کرد: در این بخش ۱۱۲ نیاز فناورانه را در حوزه ریلی احصا کردیم که ۵۲ مورد با ایده های فناورانه ما نزدیک است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31656

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.