• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

همکاری شرکت نفت، اداره کل راه آهن و شرکت سیمان شاهرود در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

  • کد خبر : 26025
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
همکاری شرکت نفت، اداره کل راه آهن و شرکت سیمان شاهرود در رزمایش مواسات و کمک مومنانه
در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) و شرکت سیمان شاهرود دیدار کردند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج ، در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) و شرکت سیمان شاهرود دیدار کردند.
در این دیدار‌ها که فرماندهان پایگاه‌های بسیج این ادارت و شرکت‌ها نیز حضور داشتند در خصوص اهداف رزمایش مواسات و کمک مومنانه مطالبی بیان و درخواست شد این نهاد‌ها نیز در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.
تهیه سبد کالا برای نیازمندان در این راستا مورد تاکید بود و مدیران این نهاد‌ها نیز بر همراهی با این رزمایش با اولویت کمک به کارکنان خود و منطقه حضور این نهاد‌ها تاکید کردند.
لازم به ذکر است رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای بیانات رهبر انقلاب در نیمه شعبان و در حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا برگزار شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.