• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

همکاری مشترک برای توسعه صنعت ریلی، ظرفیت‌های گردشگری، مباحث آموزش، اشاعه فرهنگ ایمنی و سفرهای گروهی

  • کد خبر : 16191
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
همکاری مشترک برای توسعه صنعت ریلی، ظرفیت‌های گردشگری، مباحث آموزش، اشاعه فرهنگ ایمنی و سفرهای گروهی

0 (0) انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل راه آهن جنوبشرق با دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان؛ همکاری مشترک با دانشگاه فرهنگیان برای توسعه صنعت ریلی، ظرفیت‌های گردشگری، مباحث آموزش، اشاعه فرهنگ ایمنی و سفرهای گروهی مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: به منظور بهره گیری از توانمندی های مشترک و ظرفیت های فی مابین […]

0
(0)

انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل راه آهن جنوبشرق با دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان؛

همکاری مشترک با دانشگاه فرهنگیان برای توسعه صنعت ریلی، ظرفیت‌های گردشگری، مباحث آموزش، اشاعه فرهنگ ایمنی و سفرهای گروهی

مدیرکل راه آهن جنوبشرق گفت: به منظور بهره گیری از توانمندی های مشترک و ظرفیت های فی مابین در راستای تقویت و توسعه صنعت گردشگری و حمل و نقل ریلی، خدمات رسانی به مسافران و هموطنان عزیز و اشاعه فرهنگ ایمنی در میان دانشجویان و کارکنان و همچنین آشنایی با ظرفیت های عظیم صنعت ریلی به عنوان صنعت سبز تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل راه آهن جنوبشرق و دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جنوبشرق مجید ارجونی در حاشیه جلسه انعقاد تفاهمنامه اظهار داشت: در راستای آشنایی دانشجویان با مزایای صنعت حمل و نقل ریلی از جمله دوستدار محیط زیست بودن، صرفه جویی در مصرف سوخت، آبادانی، اشتغالزایی، ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مسافران، حمل انبوه بار، کاهش تصادفات و سوانح جاده ای و اشاعه فرهنگ ایمنی مانند سخنرانی در همایش ها و جلسات دانشجویی گام های مهمی برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: این اداره کل پیگیری های لازم را از شرکت های خصوصی حمل و نقل ریلی مسافری را به منظور تسهیل فروش بلیت و تخفیف های لازم به کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان به صورت گروهی به کار خواهد بست.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بستر مناسبی برای آشنایی دانشجویان با صنعت حمل و نقل ریلی و شیفت دادن سفرهای کارکنان و دانشجویان با ناوگان ریلی را فراهم می کند.

وی گفت: همچنین دانشگاه فرهنگیان نسبت به برگزاری دوره های تخصصی ، عمومی و نشست های تخصصی با بهره گیری از اساتید خبره برای کارکنان در راستای اعلام نیازهای آموزشی اداره کل راه آهن جنوب شرق متعهد شده است
ارجونی تصریح کرد: اداره کل راه آهن جنوبشرق در زمینه استفاده دانشجویان از اطلاعات و توانمندی های صنعت حمل و نقل ریلی، نهایت همکاری را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: راه آهن جنوبشرق از ایده های برتر و نو در زمینه های حمل بار و جابه جایی مسافر، مباحث زیرساخت ریلی، ارتقاء ایمنی و بهره وری، طرح های TOD و گردشگری، استقبال می کند.

وی تاکید کرد: راه آهن جنوبشرق حداکثر تلاش خود را برای فراهم آوردن ارائه خدمات کیفی مطلوب، برقراری نظم و سفری راحت در قطارهای مسافری برای سفره ای گروهی کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به کار می بندد.

در پایان طرفین توافق کردند اهتمام لازم را برای توسعه همکاری های مشترک را با برگزاری جلسات مشترک به کار ببندند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.