• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

هیچ گرانفروشی در راه آهن صورت نگرفته است

  • کد خبر : 16665
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۲۷
هیچ گرانفروشی در راه آهن صورت نگرفته است

0 (0) معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ هیچ گرانفروشی در راه آهن صورت نگرفته است معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت رجاء هیچ گرانفروشی نداشته است. سید میر حسن موسوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: همانطور که سخنگوی تعزیرات کل کشور در مصاحبه اخیر، ادعای […]

0
(0)

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛

هیچ گرانفروشی در راه آهن صورت نگرفته است

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: شرکت رجاء هیچ گرانفروشی نداشته است.

سید میر حسن موسوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: همانطور که سخنگوی تعزیرات کل کشور در مصاحبه اخیر، ادعای گرانفروشی شرکت راه آهن­ از سوی تعزیرات را تکذیب کرد، موضوع هیچ ارتباطی با گرانفروشی نداشته است و ندارد.

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوعی که به اشتباه مطرح شد به مصوبه هیئت مدیره راه آهن جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۳ مربوط به وضع خدمات ایستگاهی می‌شود که به ازای هر سفر مبلغ بسیار اندکی از مسافر دریافت شود که این امر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ایستگاهی هزینه شود و این مبلغ از محل درآمد­ هزینه بطور کامل در اختیار خدمات ایستگاهی قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه مبلغ مصوبه فقط برای خدمات رفاهی مسافران در مسیر‌های طولانی هزینه شده است افزود: از محل این مصوبه در سال‌های گذشته برای ساخت نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، سکو‌ها، پله‌های برقی، رمپ‌های برقی، آسانسور و احداث پاساژ‌ها برای رفاه حال مسافران هزینه شده است.

از سال 94 تاکنون، قیمت بلیت فقط 10 درصد افزایش داشته است 

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در جهت سیاست‌های دولت و از آنجا که شرکت راه آهن بیشترین خدمات خود را به گروه‌های متوسط و پایین جامعه ارائه می‌دهد، از سال ۱۳۹۴ تاکنون با تصویت ستاد تنظیم بازار­ فقط ۱۰ درصد قیمت بلیت افزایش داشته است و بلیت قطار از سوی شرکت‌های فروش فروخته می‌شود.

موسوی گفت: برای جبران بخشی از هزینه‌ها و زیان های­­ شرکت راه آهن­، دولت سوبسیدی در نظر گرفته است، برای سال ۹۷ و ۹۸ شرکت‌ها مستندات و درخواست‌های خود را ارائه داده اند، اما تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت گرفته نشده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.