• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ورود سومین قطار کانتینری چین با ۴۱ واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون

  • کد خبر : 2372
  • ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
ورود سومین قطار کانتینری چین با ۴۱ واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون

0 (0) محمدرضا قربانی، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سومین قطار کانتینری چین عصر روز گذشته (18 دی) با 41 واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون وارد استان گلستان شد. وی افزود: این قطار کانتینری حامل محصولاتی است که از کشور چین وارد کشور شده […]

0
(0)

محمدرضا قربانی، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سومین قطار کانتینری چین عصر روز گذشته (18 دی) با 41 واگن از طریق مرز بین المللی اینچه برون وارد استان گلستان شد.

وی افزود: این قطار کانتینری حامل محصولاتی است که از کشور چین وارد کشور شده که بخشی در استان تخلیه و بقیه در تهران تخلیه می شوند.

قربانی با بیان اینکه هفته آینده نیز یک قطار دیگر وارد استان می شود، تصریح کرد: با راه اندازی کریدور بین المللی اینچه برون از این پس قطارهای چین از مرز اینچه برون وارد استان و پس از انجام کارهای گمرکی محموله خود را از طریق خطوط ریلی به سایر نقاط کشور انتقال می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این محصولات پیش از این از طریق کامیون با صرف هزینه های بیشتر وارد می شد که با راه اندازی کریدور بین المللی اینچه برون در هزینه ها صرفه جویی شده و ایجاد اشتغال را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 اظهارامیدواری کرد: به منظور تداوم این قطار کانتینری همه مسئولان به ویژه گمرک در حمل و نقل بین اللملی کمک کنند تا بیشترین سهم را کشور ما داشته باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.