• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ورود مسافران و زائران به خراسان رضوی ۷۴ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 31081
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
ورود مسافران و زائران به خراسان رضوی ۷۴ درصد کاهش یافت
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در آبان امسال، کاهش ۷۷ درصدی در بخش ورود وسایل نقلیه عمومی به مشهد و کاهش ۷۴ درصدی را به خراسان رضوی شاهد بوده‌ایم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با مشارکت و همکاری مردم، موضوع رعایت فاصله‎گذاری اجتماعی در آبان ماه امسال نسبت به ایام مشابه سال قبل بسیار متفاوت ارزیابی می‌شود.

او افزود: در این راستا میزان ورودی به مشهدالرضا در بخش حمل و نقل جاده‌ای عمومی صرفا ۴۹ هزار و ۵۱۹ نفر بوده در حالی که در دوره مشابه سال قبل این رقم ۲۱۱ هزار و ۴۷۲ نفر است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه میزان کاهش ورودی در دو بخش هوایی و ریلی را به ترتیب ۷۰ درصد و ۶۶ درصد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد زائرینی که از طریق حمل و نقل هوایی وارد مشهد مقدس شدند ۴۳ هزار و ۳۰۲ نفر و تعداد افرادی که از طریق حمل و نقل ریلی به مشهد الرضا مشرف شدند ۸۷ هزار و ۳۲۲ نفر بوده‌اند.

براتی بیان کرد: مجموعا در ۸ ماهه اول امسال ۸۴ درصد در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۷۹ درصد در حمل و نقل ریلی و ۷۰ درصد در حوزه حمل و نقل هوایی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.