• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ورود مسافر به خراسان رضوی ۸۰ درصد کاهش یافته است

  • کد خبر : 32168
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
ورود مسافر به خراسان رضوی ۸۰ درصد کاهش یافته است
معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافر به این استان طی ۱۱ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۰ درصد کاهش یافته است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از قدس آنلاین، محمدصادق براتی  افزود: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه امسال ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۷۰۹ مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی و هوایی وارد استان شده‌اند که نسبت به پارسال ۸۰ درصد کاهش دارد.

وی ادامه داد: کاهش ورود مسافر به خراسان رضوی به ترتیب طی امسال در سفر جاده‌ای عمومی به استان ۸۷ درصد، ریلی ۷۵ درصد و هوایی ۶۷ درصد  ثبت شده است.

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ورود مسافران به مشهد نیز به صورت میانگین ۷۷.۵ درصد نسبت به پارسال کاهش یافته است.

براتی افزود: طی این مدت در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مشهد ۸۴ درصد، حمل و نقل ریلی ۷۵ درصد و حمل و نقل هوایی ۶۹ درصد کاهش ثبت شده است.

وی با بیان این که تعیین تکلیف در خصوص سفر امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می‌شود ادامه داد: وضعیت استان خراسان رضوی در مواجهه با سفر در ایام نوروز امسال مشابه ماههای گذشته، تبعیت از سیاستها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناست.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32168

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.