• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

وزیر راه و شهرسازی یاد جان‌باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد را گرامی‌ داشت

  • کد خبر : 1420
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

0 (0) به مناسبت نخستین سالگرد حادثه مطرح شد؛ وزیر راه و شهرسازی یاد جان‌باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد را گرامی‌ داشت/ تاکید بر حفظ و تقویت موضوع ایمنی در سطح شبکه ریلی عباس آخوندی همزمان با نخستین سالگرد حادثه تلخ قطار تبریز- مشهد، وزیر راه و شهرسازی در پیامی، ضمن همدردی دوباره با خانواده‌های […]

0
(0)

به مناسبت نخستین سالگرد حادثه مطرح شد؛
وزیر راه و شهرسازی یاد جان‌باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد را گرامی‌ داشت/ تاکید بر حفظ و تقویت موضوع ایمنی در سطح شبکه ریلی

عباس آخوندی همزمان با نخستین سالگرد حادثه تلخ قطار تبریز- مشهد، وزیر راه و شهرسازی در پیامی، ضمن همدردی دوباره با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه بر حفظ و تقویت موضوع ایمنی در سطح شبکه ریلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

یک سال از حادثه تلخ و دلخراش هفت‌خوان و عروج جمعی از زائران حرم مطهر رضوی(ع) در قطار تبریز- مشهد گذشت. سانحه‌ای اندوهبار و دردناک که هنوز باور آن دشوار و داغ آن بر دل‌های‌مان تازه است.

ایمنی، سرلوحه اصلی تمامی فعالیت‌ها از جمله حمل و نقل و به ویژه حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از ایمن‌ترین شیوه‌های جابجایی می‌باشد. راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی در کشور همواره در تلاش است تا با افزایش و رعایت دانش و مقررات ایمنی در تمام سطوح، احتمال وقوع سوانح را تا حد ممکن به حداقل برساند و از بروز وقایع تلخی همچون قطار تبریز- مشهد جلوگیری نماید.

اینجانب در سالگرد این حادثه تلخ، ضمن ابراز مجدد همدردی با خانواده این عزیزان، از درگاه ایزدمنان رحمت و رضوان برای جان‌باختگان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان سوگوار مسئلت دارم.

عباس آخوندی

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.