• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه آهن لرستان نیازمند رسیدگی است

  • کد خبر : 26089
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه آهن لرستان نیازمند رسیدگی است
منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم ضمن تاکید بر رسیدگی به آخرین وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه آهن دورود - خرم‌آباد گفت: تامین اجتماعی در پذیرفتن لیست بیمه و مهلت وصول بدهی‌های این نیروها همکاری لازم را داشته باشد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، مهرداد ویسکرمی در دیدار با جهانی مدیرکل تامین اجتماعی لرستان ضمن تاکید بر رسیدگی به آخرین وضعیت نیروهای اخراجی پروژه راه آهن دورود – خرم‌آباد اظهارداشت: اداره کل تامین اجتماعی در پذیرفتن لیست بیمه و مهلت وصول بدهی‌های این نیروها برای جلوگیری از اخراج باقیمانده نیروهای فعال در این پروژه، همکاری لازم را داشته باشد.

وی رفع مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی را از اولویت‌های دیگر اداره کل تامین اجتماعی دانست و افزود: تامین اجتماعی استان بیش از آنکه تامین کننده اهداف و برنامه‌های صندوق باشد، باید مدافع حقوق مردم در استان بوده و بتواند زمینه هر چه بیشتر مشمولان کمک‌های بیمه‌ای دولت را در استان فراهم کند.

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: صندوق بیمه تامین اجتماعی در کشور طی سال‌های اخیر زیان‌ده بوده و نباید این امر سبب شود که به بیمه گذاران در استان‌های محرومی چون لرستان فشار وارد کند و آنان را از کمترین حقوق خود محروم سازد.

وی بیان کرد: لازم است برنامه‌ها و نیازهای اداره کل تامین اجتماعی تدوین شود و هر جایی که احساس شود با پیگیری نمایندگان مجلس گره‌ای از مشکلات بیمه‌ای مردم استان مرتفع می‌شود، این آمادگی وجود دارد تا در مجلس شورای اسلامی در راستای مرتفع ساختن این مشکلات، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.