• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

وعده رئیس جمهوری در باره راه آهن اردبیل محقق می شود

  • کد خبر : 4910
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
وعده رئیس جمهوری در باره راه آهن اردبیل محقق می شود

0 (0) استاندار اردبیل: وعده رییس جمهوری در باره راه آهن اردبیل محقق می شود اردبیل – ایرنا – استاندار اردبیل گفت: تکمیل و بهره برداری از راه آهن اردبیل – میانه وعده دکتر روحانی در جریان سفر تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست جمهوری بود و این وعده در دولت دوازدهم محقق می شود. به […]

0
(0)

استاندار اردبیل:

وعده رییس جمهوری در باره راه آهن اردبیل محقق می شود

اردبیل – ایرنا – استاندار اردبیل گفت: تکمیل و بهره برداری از راه آهن اردبیل – میانه وعده دکتر روحانی در جریان سفر تبلیغاتی خود در انتخابات ریاست جمهوری بود و این وعده در دولت دوازدهم محقق می شود.

به گزارش ایرنا ، اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران ict اردبیل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این طرح شتاب خوبی گرفته و تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: هم اکنون این طرح 46 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ضروری است در این مسیر علاوه بر تامین زیر ساخت های دیگر ، فیبر نوری نیز طراحی و اجرا گردد.
او تامین زیر ساخت های ارتباطی در استان اردبیل را خواستار شد و اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه ارتباطات استان سه هزار شغل ایجاد شد و امسال نیز سه هزار تن در این بخش شاغل خواهند شد.
بهنام جو با اشاره به طرح بزرگ شبکه پایاب سد خدا آفرین در شمال استان اردبیل گفت: این طرح در دولت تدبیر و امید از محل اعتبار مهار آب های مرزی شتاب گرفته و مرحله اول آن امسال به بهره برداری می رسد.
به گفته وی ، با بهره برداری از این طرح بیش از 30 هزار شغل در استان اردبیل ایجاد می شود.
وی گفت: اشتغالزایی 20 هزار نفری در استان از 2 ماه پیش برنامه ریزی شده و تا 15 روز آینده برنامه ایجاد این تعداد شغل به صورت رسمی اعلام می شود.
استاندار اردبیل همچنین با بیان اینکه استان اردبیل مهرماه میزبان دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان خواهد بود افزود: پیش از سفر باید برنامه ها و زیر ساخت های لازم در بخش های مختلف فراهم شده و همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند برنامه های قابل اجرا را قبل از سفر تدوین کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای یک سفر یک روزه پنجشنبه وارد اردبیل شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.