• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

ویژه برنامه‌چهـار راه کـودک در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزارشد

  • کد خبر : 27443
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
ویژه برنامه‌چهـار راه کـودک در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزارشد
به مناسبت روز جهانی کودکان کار، ویژه برنامه‌ «چهـار راه کـودک» و با شعار «کودکی تکرار شدنی نیست» امروز (دوشنبه بیست و ششم خردادماه ۹۹) در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، ۱۲ ژوئن به عنوان روز مبارزه با کار کودکان نامگذاری شده و کشورهای مختلف تلاش دارند با اجرای سیاست های مختلف از کار کودکان پیش گیری کنند؛ موضوعی که در برنامه «چهـار راه کـودک» که با شعار «کودکی تکرار شدنی نیست» به نمایش گذاشته شد.

برنامه «چهـار راه کـودک» از سوی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برنامه ریزی و با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به اجرا درآمد.

در این برنامه که در ایوان انتظار برگزار شد؛ آثار سی کاریکاتوریست با محوریت کودکان کار به نمایش گذاشته و تلاش شد موضوع کار کودکان به عنوان یک آسیب اجتماعی عنوان شود.

این برنامه با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از جمله محمدجواد حق شناس، شهربانو امانی، زهرا صدر اعظم نوری و فرنوش نوبخت نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و برخی از مدیران شهرداری تهران برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27443

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.