• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پاسخگویی مهندس حسن ماسوری مدیرکل راه آهن شرق در نشست خبری به سوالات خبرنگاران

  • کد خبر : 7157
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۱۲
پاسخگویی مهندس حسن ماسوری مدیرکل راه آهن شرق در نشست خبری به سوالات خبرنگاران

0 (0)   مهندس حسن ماسوری مدیرکل راه آهن شرق در نشست خبری فرماندار ویژه به سوالات حوزه خود پاسخ داد: خبرنگار دارای جایگاه ویژه و موثر در جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است. با مردم رو راست باشیم و واقعیت ها را بگوییم. در تمامی جلسات ستاد در تهران مسائل مربوط […]

0
(0)

 

مهندس حسن ماسوری مدیرکل راه آهن شرق در نشست خبری فرماندار ویژه

به سوالات حوزه خود پاسخ داد:

خبرنگار دارای جایگاه ویژه و موثر در جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است.
با مردم رو راست باشیم و واقعیت ها را بگوییم.
در تمامی جلسات ستاد در تهران مسائل مربوط به حوزه را با جدیت پیگیری میکنم.

۶۰ لکوموتیو از مدار خارج شده است
۲۰ لکوموتیو باری خارج و به قطارهای مسافری اختصاص پیدا کرده که پس از تامین ۲۰ دیزل باری لکوموتیو ۲۱ به قطار محلی طبس – مشهد اختصاص خواهد یافت.

بلاک تل حمید منتظر قائم شرایط بسیار نامناسبی داشت که در این شرایط کمبود اعتبار جذب اعتبار شد و اصلاح مسیر و ایمن کردن آنرا در دستور کار قرار دادم به همین جهت به خاطر اینکه مسدودی داشته باشیم و بتوانیم کار کنیم و خط را سریعتر اصلاح کنیم و از ستاد درخواست کردیم که سریعتر قطارهای مشهد – شیراز و مشهد – اصفهان در برنامه قرار بگیرد.

در خصوص ایجاد اداره کل جدید نیز اعلام کرده ام ایجاد یک اداره کل جدید توجیه ندارد و دو خطه شدن محور راه آهن شرق از مهمترین اولویت هاست و امیدوارم در مردادماه کار آن آغاز شود و برای اینکار فاینانس روس را هم در دستور کار است انشالله که بتوانیم جذب کنیم و دو خطه شدن محور حتما عملیاتی می شود و از اولویت های راه آهن کشور است.

بندر خشک در کشور یکی داریم و آن هم بندرخشک آپرین است و احداث آن در اختیارات معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیست و برای خراسان جنوبی هم دیده نشده است و شرایط بسیار سختی هم دارد.

کارهای خیلی خوبی را در اداره کل راه آهن شرق شروع کرده ایم از جمله توسعه سنگان و توسعه ملی و توسعه فولاد و احیا و استفاده از ظرفیت مجتنع دولتی و ۶ ایستگاه سمت افغانستان بزودی هم به این محور این اداره کل اضافه می شود.

پیش بینی ۲۷ میلیون تن بار در منطقه شده است و اگر بتوانیم ۱۵ میلیون تن آنرا به سمت ریل بیاوریم تاثیر بسیار خوبی در توسعه هنه جانبه و متوازن منطقه خواهد داشت.

✍ حمید رضا حجازی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.