• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

پرداخت به موقع حقوق ماهیانه، بیمه و افزایش مدت قراردادهای کارکنان تراورس با پیگیری مدیرعامل راه آهن/ تلاش برای تثبیت وضعیت مالکیت و پایان دادن به بی‌انضباطی مالی ده ساله شرکت تراورس

  • کد خبر : 32962
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
پرداخت به موقع حقوق ماهیانه، بیمه و افزایش مدت قراردادهای کارکنان تراورس با پیگیری مدیرعامل راه آهن/ تلاش برای تثبیت وضعیت مالکیت و پایان دادن به بی‌انضباطی مالی ده ساله شرکت تراورس
جلسه بررسی وضعیت شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن (تراورس) روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه با حضور دکتر سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن، قائم مقام، جمعی از هیات مدیره و معاونان شرکت راه آهن و مدیران شرکت تراورس در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت تراورس، ضمن بیان نکاتی در خصوص فعالیت ها، امکانات و توانایی های این شرکت و برخی مشکلات چندین ساله، گزارشی از رفع برخی مشکلات با توجه به دستورات و پیگیری‌های مدیر عامل راه‌آهن طی سه ماه گذشته از جمله واریز به موقع حقوق کارکنان، رفع بخش اعظم مشکلات بیمه و بازنشستگی و افزایش مدت قراردادهای کارکنان از یک ماه به سه ماه ارائه نمودند.

دکتر صالحی پس از استماع گزارش هیات مدیره شرکت تراورس، ضمن ارایه راهکارهایی برای رفع سایر مشکلات، اظهار داشت: با توجه به روند تعیین تکلیف تراورس، باید حسابرسی ویژه ای براساس جزییات دقیق مورد نظر از این شرکت انجام گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: انتظار داریم اعضای هیات مدیره براساس سیاست های جدید شرکت راه آهن گام بردارند.

دکتر سید میعاد صالحی همچنین بر حمایت از شرکت تراورس و رفع مشکلات این شرکت به عنوان یکی از مجموعه‌های مهم خدمات فنی حوزه ریلی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت راه آهن با انتقاد از وضعیت بلاتکلیف شرکت تراورس در فرآیند خصوصی‌سازی این شرکت در سالهای گذشته تصریح کرد: وظیفه حاکمیتی شرکت راه‌آهن حفظ و نگهداری خطوط است اما در سالهای گذشته شرکتی به بزرگی شرکت تراورس به بیرون از راه‌آهن واگذار شده و دچار وضعیت بد امروز شده است.

دکتر صالحی همچنین ضمن توئیتی به پیگیری و رفع برخی از مشکلات حاد کارکنان شرکت تراورس اشاره کرد:

«در این مدت پیگیر حل مسائل شرکت #تراورس بودم و به لطف خدا پرداخت به موقع حقوق ماهیانه، بیمه و افزایش مدت قراردادهای کارکنان را انجام دادیم.

انشاءالله با حمایت وزیر محترم، وضعیت مالکیت تراورس را تثبیت کرده و به بی‌انضباطی مالی ده ساله پایان خواهیم داد.

عکس: جلسه با مدیران تراورس»

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32962

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.