• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه در آغاز دهه فجر ریل‌گذاری می‌شود

  • کد خبر : 24083
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۷:۰۵
پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه در آغاز دهه فجر ریل‌گذاری می‌شود
سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم استان پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در ۱۲ بهمن‌ماه مصادف با آغاز دهه فجر ریل‌گذاری می‌شود که نویدبخش توسعه استان است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، مسعود امامی‌یگانه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار داشت: به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم استان پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه در ۱۲ بهمن‌ماه مصادف با آغاز دهه فجر ریل‌گذاری می‌شود که نویدبخش توسعه استان است.

وی با اشاره به این که تامین فاینانس داخلی عملیات اجرایی این پروژه را تسریع می‌بخشد بیان کرد: انتظار می‌رود تا پایان سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد که بدون شک با افتتاح این پروژه آینده روشنی برای اردبیل دور از انتظار نخواهد بود و می‌تواند نقش شایانی در توسعه استان ایفا کند.

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: آغاز عملیات اجرایی هشت طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به اردبیل است که زمینه اشتغال ۲ هزار و ۹۵۰ نفر با اتمام این پروژه‌ها فراهم می‌شود و در راستای رفع معضل بیکاری نیز نقش شایانی ایفا خواهد کرد.

امامی‌یگانه اظهار کرد: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر ۱۳۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و صنعتی با اعتبار ۵ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و از مسئولان انتظار می‌رود نسبت به اطلاع‌رسانی مردم از اجرای پروژه‌ها اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند و رفع مشکلات مردم را در راس قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک شهری نیز بیان کرد: ساماندهی ترافیک و روان‌سازی وضعیت عبور و مرور خودروها نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی است که باید در این زمینه مشکلات و موانع موجود را در نظر گرفته و کمبود پارکینگ را به عنوان یکی از مشکلات اساسی از سر راه برداشت و با ارائه راهکارهای اساسی به شکل مناسب وارد عمل شد.

امامی‌یگانه با اشاره به ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر نیز افزود: در این زمینه نیز باید مسئولان و دستگاه‌های متولی باید برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند و معضلات اجتماعی آسیب‌پذیر را از سر راه بردارند که در این زمینه استفاده از ظرفیت سمن‌ها و دستگاه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به رونمایی سایت موزه جمعه مسجد اردبیل نیز اظهار کرد: در دهه فجر در راستای توسعه بخش گردشگری نیز برنامه‌های مناسبی در مرکز استان در نظر گرفته شده و ۴ پروژه با همین محوریت به بهره‌برداری می‌رسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24083

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.