• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته است

  • کد خبر : 14350
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته است

0 (0) معاون رئیس جمهوری: پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته است اردبیل- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه راه آهن اردبیل با حمایت دولت شتاب گرفته ودولت مصمم به پایان اجرای این طرح تا سال 99 می باشد. محمد باقر نوبخت روز یکشنبه درحاشیه بازدید از پروژه راه […]

0
(0)

معاون رئیس جمهوری:

پروژه راه آهن اردبیل شتاب گرفته است

اردبیل- ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه راه آهن اردبیل با حمایت دولت شتاب گرفته ودولت مصمم به پایان اجرای این طرح تا سال 99 می باشد.

محمد باقر نوبخت روز یکشنبه درحاشیه بازدید از پروژه راه آهن اردبیل – میانه به خبرنگاران افزود: بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان برای این طرح سرمایه گذاری می شود و هر چند برای دولت بار مالی سنگینی دارد ولی یک سرمایه گذاری بنیادی و لازم برای توسعه استان است.
وی بیان کرد: اجرای این پروژه کاری بزرگ و از جمله دستاورد های انقلاب است و با بهره برداری از آن موجب رونق اقتصادی وبویژه در بخش گردشگری استان خواهد شد. 
نوبخت ادامه داد: برای سال جاری 180 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته و تا پایان سال 300میلیارد تومان دیگر به این پروژه تزریق می شود. 
به گفته وی ، این خط راه آهن به طول 175 کیلومتر برای حرکت قطارهایی با سرعت 160 کیلومتر در ساعت طراحی و اجرا می شود. 
معاون رییس جمهوری گفت: اتصال مراکز استان ها به شبکه راه آهن سراسری و بین المللی در دستور کار دولت قراگرفته و بر این اساس طرح های ریلی مختلفی در کشور در حال اجراست.
نوبخت افزود: استان های همدان، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ،ایلام و اردبیل از جمله استان هایی است که در آنها شبکه ریلی اجرایی شده و یا در حال اجرا است.
معاون رییس جمهوری برای یک دیدار 2 روزه از استان اردبیل روز یکشنبه وارد این استان شد. وی از طرح راه اهن اردبیل – میانه نیز بازدید کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14350

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.