• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پس از آبگرفتگی اخیر، کیلومترِ 352 خط ریلی منطقه شمالغرب ترمیم شد

  • کد خبر : 5419
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

0 (0) پس از آبگرفتگی مسیر ریلی کیلومترِ 352 خط ریلی منطقه شمالغرب ترمیم شد زنجان – ایرنا – مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: کیلومتر 352 خط ریلی این منطقه که بر اثر بارندگی روز سه شنبه هفته جاری دچار آبگرفتگی شده بود، ترمیم شد و هم اکنون تردد قطارها در […]

0
(0)

پس از آبگرفتگی مسیر ریلی

کیلومترِ 352 خط ریلی منطقه شمالغرب ترمیم شد

زنجان – ایرنا – مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: کیلومتر 352 خط ریلی این منطقه که بر اثر بارندگی روز سه شنبه هفته جاری دچار آبگرفتگی شده بود، ترمیم شد و هم اکنون تردد قطارها در آن جریان دارد.

علی خدایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کیلومترِ 352 خط ریلی راه آهن منطقه شمالغرب کشور در حوزه استان زنجان واقع در منطقه نیک پی به دلیل بارندگی و جاری شدن آب از کانال های کشاورزی، دچار آب گرفتگی شده بود.

به گفته وی، امین آبگرفتگی موجب شده بود تا زیر خط ریلی در این مسیر خالی شود.مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: حسینعلی مردانی یکی از کشاورزان منطقه نیک پی، با در دست گرفتن بنری موضوع را به قطار مسافری که از ایستگاه میانه به زنجان در حرکت بود، اطلاع می دهد و قطار متوقف می شود.

خدایی افزود: مسافران این قطار با اتوبوس به سمت زنجان جابجا شدند و مسیر ریلی آسیب دیده از آبگرفتگی ترمیم شد و در حال حاضر تردد همه قطارهای مسافری و باری در منطقه شمالغرب بدون مشکل جریان دارد.

به گزارش ایرنا، حوزه استحفاظی راه آهن منطقه شمالغرب کشور از کیلومتر 124 محور تهران – آذربایجان، از ورودی ایستگاه کهن دژ در استان قزوین شروع در خروجی مهاباد کیلومتر693محور آذربایجان غربی به پایان می رسد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور مسافران مسیرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره، زنجان، میانه، هشترود، خداجو، مراغه، ملکان، بناب، میاندوآب و مهاباد را پوشش می دهد.

این اداره کل 601 کیلومتر خطوط اصلی و 126 / 135 کیلومتر خطوط فرعی دارد.

با بهره برداری از مسیر ریلی قزوین – رشت این مسیر نیز به خطوط ریلی اصلی راه آهن منطقه شمالغرب کشور اضافه خواهد شد.

راه آهن منطقه شمالغرب کشور از تقسیمات کشوری جغرافیایی تبعیت نمی کند و راه آهن این منطقه در حوزه کاری و شبکه ریلی با حداقل شش استان در ارتباط است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.