• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پلیس انگلیس برای نظارت بر مقررات منع آمد و شد به صحنه آمد

  • کد خبر : 25513
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
پلیس انگلیس برای نظارت بر مقررات منع آمد و شد به صحنه آمد
یک روز پس از نافرمانی مردم انگلیس در اجرای مقررات دولت «بوریس جانسون» در خصوص منع آمد و شد، صدها افسر پلیس این کشور صبح امروز (چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹) برای نظارت بر اعمال مقررات جدید، در ایستگاه‌های قطار سراسر انگلیس مستقر شدند.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از ایرنا، «شین اوکالاگان» معاون رئیس پلیس حمل و نقل انگلیس اعلام کرد که ۵۰۰ تن از نیروهای پلیس در سراسر شبکه ریلی برای نظارت بر تردد افراد شاغل در مسئولیت‌های کلیدی مامور شده‌اند.

وی افزود؛ پلیس همچنین با حمایت از ایستگاه‌های قطار و ماموران شبکه ریلی به مسافران یادآوری می کنند که از دستورالعمل‌های دولت برای انجام سفرهای ضروری پیروی کنند.

نخست وزیر انگلیس دوشنبه گذشته (۴ اسفند ۱۳۹۹) با اعلام وضعیت اضطراری از مردم این کشور خواست برای مقابله با کرونا از خانه بیرون نروند.  

با این حال ایستگاه‌های قطار و مترو لندن صبح دیروز (سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹) مملو از مسافرانی بود که برای رسیدن به محل کار خود صف کشیده بودند.  

البته پوشیدن ماسک‌های صورت و داشتن دستکش در میان برخی از مسافران تنها فرق عمده‌ای بود که می‌توان نسبت به روزهای قبل به آن اشاره کرد. اما به لحاظ تعداد زیاد مسافران، تفاوتی با روزهای گذشته وجود نداشت.

مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس دیروز خواستار برخورد قاطع پلیس برای اجرای مقررات منع رفت و آمد در سطح شهر و به ویژه در ایستگاه‌های مترو شده است. وی در گفت وگو با شبکه خبری اسکای هشدار داد که اگر مردم به توصیه‌های بهداشتی عمل نکنند، دولت تدابیر سختگیرانه‌تری را به اجرا خواهد گذاشت.

با این حال مت هنکوک وزیر بهداشت انگلیس در کنفرانس خبری روزانه دولت خواستار افزایش تعداد واگن‌های قطار شد تا مسافران قادر باشند فاصله ایمنی ۲ متری را حفظ کنند. او گفت: بهترین پاسخ به شرایط موجود این است که اداره حمل و نقل با ظرفیت کامل فعالیت کند.

وی افزود: هیچ دلیل قانع کننده‌ای وجود ندارد که مترو با ظرفیت کمتری فعالیت کند و تعداد واگن‌ها باید افزایش یابد.

اشاره او به این نکته بود که هفته گذشته تعدادی از ایستگاه‌ها و خطوط مترو لندن در راستای اجرای توصیه دولت برای انجام سفرهای ضروری، به حالت تعلیق و یا بسته شدند.

در همین پیوند، صادق خان شهردار لندن درخواست وزیر بهداشت برای افزایش تعداد واگن‌های قطار را ناممکن خواند و افزود؛ دولت باید گام‌های جدی تری را برای توقف سفرهای غیرضروری انجام دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.