• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیام تبریک رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

  • کد خبر : 20990
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
پیام تبریک رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا به مناسبت هفته نیروی انتظامی
سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی، هفته نیروی انتظامی را خدمت این دلیرمردان به ویژه همکاران پلیس در راه آهن تبریک و تهنیت گفتند.
0
(0)

تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی هر کشوری است که در کشور ما، بخش عمده این وظایف، بر عهده دلیرمردان و شیر زنان نیروی انتظامی است.

راه آهن جمهوری اسلامى ایران افتخار دارد با حضور قدرتمند پلیس راه آهن به عنوان پلیس تخصصی حمل و نقل ریلی در شبکه سراسری راه آهن، علاوه بر ایمنی در سیر به عنوان یکی از بارزترین ویژگی های راه آهن برای مسافران و صاحبان بار، بالاترین سطح امنیت در شبکه ریلی، ایستگاهها و قطارها را تامین کرده و آرامش خاطر که یکی از بزرگ ترین نعمت هاست را به مسافرین عزیز قطارها و صاحبان کالا، تجار و مشتریان حمل و نقل ریلی بار ، تقدیم دارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ راه آهن، در آغاز هفته نیروی انتظامی فرصت را مغتنم دانسته ضمن عرض تبریک و بزرگداشت این هفته، از زحمات بی دریغ نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی به ویژه همکاران عزیزم در پلیس راه آهن، تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین سلامتی و توفیق روز افزون برای این عزیزان ( نیروهای وظیفه و کادر و خانواده محترم و عالیقدرشان ) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سعید رسولی،

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20990

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.