• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر 

  • کد خبر : 19222
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
پیام تبریک سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر 
رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی عيد سعيد غدير، روز پیمان بستن خاکیان با نور تبریک گفتند. 
0
(0)

‍ ?? عید سعید غدیر مبارک

پیام تبریک سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا بمناسبت عید سعید غدیر 

 

رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی عید سعید غدیر، روز پیمان بستن خاکیان با نور تبریک گفتند.

مسافران یک به یک، به میعادگاه عشق نزدیک می‌شوند و گرد رسول اکرم(ص) جمع می‌شوند و آن‌گاه پیامبر رحمت بر تمامی اهل زمین مژده می‌دهد: «الیَوم اَکمَلتُ لَکُم دینُکُم» و دستان با صلابت علی(ع) را بر فراز آسمان بلند می‌کند و علی را وصی برحق و امام مسلمین اعلام می‌فرماید: «هر کس من مولای اویم، علی مولای اوست».

و این‌گونه بود که خاکیان با نور پیمان بستند و دستان خود را به سوی او بلند کردند. علی(ع) جلوه مردانگی و عدالت، مظهر شجاعت و صلابت بر تخت امیری مومنان می‌نشیند. او عدالت را جاری و عشق الهی را در دل‌های مومنان جای خواهد داد و بعد از پیامبر رحمت، یگانه حاکم محبوب مسلمین خواهد بود. در روزی که خداوند آن را بزرگ داشته و ملایک در آسمان‌ها به جشن و سرور پرداختند، علی امام اول شیعیان، امیر مومنان و جانشین پیامبر(ص) شد، در سرزمینی که غدیر نام داشت.

و این چنین شد که غدیر در روزی که بوسه بر قدم‌های پیامبر(ص) و علی(ع) می‌زد، شاهد بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حادثه تاریخ بود، و از آن پس غدیر میعادگاه عشق نام گرفت و علی(ع) به سوی مسلمین دست بیعت گشود.

و اینک بعد از سالیان دراز و فرسنگ‌ها فاصله هنوز هم دعوت به هدایت به گوش می‌رسد و عطر خوش امامت به مشام می‌آید، خوب گوش دهید؛ هنوز هم می‌توان صدای شادی ملایک را شنید. هنوز هم نوای مهرانگیز پیامبر، که علی(ع) را جانشین خود معرفی می‌کرد، به گوش می‌رسد.

باید خوب بنگریم و چشم‌های‌مان را بگشاییم؛ هنوز هم می‌توان دستان مهربان علی(ع) را که برای بیعت گرفتن به سوی ما گشوده شده است، و تبسم مهربان او را وقتی که می‌خواهد با دعوت به بندگی خدا و عمل به عدالت ما را سعادتمند و بر مسیر هدایت ببیند، ببینیم. خوب که بنگریم؛ می‌بینیم او هنوز بر دروازه هدایت و خوشبختی ایستاده و منتظر ماست.

در دنیای پرفریب و در زمانه‌ای که انواع وسوسه‌های رنگارنگ برای گمراهی ما در کمین نشسته‌اند، باید دوباره و هر روز و هر ساعت با او پیمان ببندیم و پیمان‌مان را با امامت و نور مستحکم‌تر کنیم که امروز بیش از هر روز دیگری محتاج هدایت و رحمتیم.

عید سعید و فرخنده #غدیر‌خم را به تمام همکاران عزیز خانواده بزرگ راه‌آهن تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و در این روز خجسته، سلامت و موفقیت همکاران ارجمند و خانواده‌های محترم‌شان را از خداوند مهربان مسئلت دارم.

 

✍ سعید رسولی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=19222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.