• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 33614
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

0 (0) پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران،‌ غم جانکاه فقدان زائران امام رئوف برای ما سنگین است. خانواده‌های محترمِ عزیزازدست‌داده، ما را در غم خود شریک بدانید. مجددا ضمن ابراز شرمندگی، از شما بزرگواران پوزش میطلبم. به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز: پس از رسیدگی اولیه به وضعیت جانباختگان و مجروحان این […]

0
(0)

پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران،‌ غم جانکاه فقدان زائران امام رئوف برای ما سنگین است. خانواده‌های محترمِ عزیزازدست‌داده، ما را در غم خود شریک بدانید. مجددا ضمن ابراز شرمندگی، از شما بزرگواران پوزش میطلبم.
به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز: پس از رسیدگی اولیه به وضعیت جانباختگان و مجروحان این حادثه و نیز مسافرین قطار، اولویت ما رسیدگی فوری به علل وقوع حادثه و برخورد قاطع با هرگونه قصور یا تخلف است.
به ملت شریف ایران و مردم شریف یزد اطمینان میدهم که در پیگیری‌ و‌ مجازات مقصرین حادثه هیچ گونه مماشاتی نخواهد شد.
خدمت‌رسانی به مجروحان و رسیدگی به حال خانواده متوفیان نیز وظیفه راه آهن جمهوری اسلامی است که ان شاءالله با جدیت دنبال خواهد شد.
مجددا مراتب تسلیت خود را ابراز میدارم. هرچند که میدانم داغ این مصیبت به سادگی سرد نخواهد شد ولی امیدوارم اقدامات ما بتواند تا حدی التیام‌بخش آلام خانواده‌های داغدیده باشد و بتواند از وقوع چنین حوادثی جلوگیری نماید.
از درگاه ایزد منان، برای جانباختگان رحمت و‌مغفرت، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان عافیت و سلامتی مسئلت دارم.

سید میعاد صالحی
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33614

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.