• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

پیشرفت فیزیکی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا به ۷۹ درصد رسیده است

  • کد خبر : 18796
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
پیشرفت فیزیکی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا به ۷۹ درصد رسیده است
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه چهار خطه تهران - پیشوا هم اکنون به بیش از ۷۹ درصد رسیده و با اختصاص ۲۸۰ میلیارد تومان منابع مالی، این مسیر برای تردد مردم این منطقه آماده می شود .
0
(0)

رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن:
پیشرفت فیزیکی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا به ۷۹ درصد رسیده است

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه چهار خطه تهران – پیشوا هم اکنون به بیش از ۷۹ درصد رسیده و با اختصاص ۲۸۰ میلیارد تومان منابع مالی، این مسیر برای تردد مردم این منطقه آماده می شود .
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران سعید رسولی عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه چهار خطه تهران – پیشوا – گرمسار در جمع خبرنگاران افزود: پیشرفت فیزیکی مسیر ریلی تهران – گرمسار نیز هم اکنون به بیش از ۶۱ درصد رسیده و تکمیل این مسیر در مجموع نیازمند ۵۶۹ میلیارد تومان منابع مالی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صورت اختصاص منابع مالی مورد نیاز تکمیل پروژه چهار خطه تهران – پیشوا – گرمسار مشکلی ندارد افزود: امیدواریم با اختصاص منابع مالی مورد نیاز این مسیر پر تردد تا پایان سال ۹۹ برای استفاده مردم آماده شود.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی اظهار داشت روزانه هم اکنون ۱۰ زوج قطار حومه ای در مسیر تهران- پیشوا – گرمسار با ضریب اشغال ۱۰۰ درصد تردد می‌کنند و با توجه به تقاضای مردم منطقه با تکمیل پروژه ۴ خطه این مسیر ۱۱۴.۵ کیلومتری و تامین ناوگان، قطار های حومه ای بیشتری در این مسیر سیر کنند.
رسولی در ادامه با اشاره راه اندازی قطار تهران – آنکارا نیز افزود: این قطار قرار است ۱۶ مرداد ماه سالجاری راه اندازی شود و هم اکنون بلیت قطار تهران – آنکارا به متقاضیان عرضه می شود.
مدیرعامل راه اهن در خصوص راه اندازی قطار تهران – وان گفت: این قطار از سوم تیرماه سال جاری راه اندازی شده و هم اکنون سفر با این قطار با استقبال خوبی مواجه شده است

شایان ذکر است مدیر عامل راه اهن جمهوری اسلامی ایران در پایان این مراسم در ایستگاه راه آهن تهران حضور یافت و با تعدادی از مسافران قطارها در مسیرهای مختلف ریلی دیدار و گفتگو کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.