• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه راه آهن ازنا

  • کد خبر : 4537
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
پیشرفت ۳۲ درصدی پروژه راه آهن ازنا

0 (0) گزارش ازناخبر، عباس خطیبی در دورود،‌ با بیان اینکه 3 هزار و 400 کیلومتر خط راه‌آهن در سراسر کشور وجود دارد، اظهار کرد: از این میزان 2 هزار کیلومتر متعلق به منطقه یک کشور است. وی خاطرنشان کرد: پروژه راه‌آهن شهرستان #ازنا از اواخر سال 92 آغاز شده و قطعه پنج از مسیر […]

0
(0)

گزارش ازناخبر، عباس خطیبی در دورود،‌ با بیان اینکه 3 هزار و 400 کیلومتر خط راه‌آهن در سراسر کشور وجود دارد، اظهار کرد: از این میزان 2 هزار کیلومتر متعلق به منطقه یک کشور است. وی خاطرنشان کرد: پروژه راه‌آهن شهرستان #ازنا از اواخر سال 92 آغاز شده و قطعه پنج از مسیر ریلی اصفهان به ازنا محسوب می‌شود.

 

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌ آهن منطقه یک کشور اساسی‌ترین مشکل در ساخت پروژه‌های ریلی لرستان را بحث تملک اراضی عنوان و تصریح کرد: عدم تخصیص‌های نقدی طی دو سال اخیر از دیگر مشکلات است. وی با ابراز اینکه 11 کیلومتر از 30 کیلومتر پروژه راه‌آهن ازنا-الیگودرز تحت اختیار راه‌آهن قرار گرفته و مابقی تملک نشده‌است، گفت: برای این پروژه امسال 3 میلیارد تومان اعتبار نقدی اختصاص یافته است.

 

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه یک کشور اظهار داشت: زیرسازی هشت کیلومتر از این 11 کیلومتر تمام شده و سه کیلومتر باقی‌مانده تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی از کل 30 کیلومتر حدود 32 درصد و در 11 کیلومتر مطرح شده بالای 85 درصد است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.