• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

پیشرفت ۷۱ درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران/ پیگیر اعتبارات مورد نیاز پروژه هستیم

  • کد خبر : 26889
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
پیشرفت ۷۱ درصدی پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران/ پیگیر اعتبارات مورد نیاز پروژه هستیم
مدیرکل راه آهن استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: استانداری پیگیر اخذ اعتبار مورد نیاز پروژه بوده و در صورت تامین اعتبار روند اجرای پروژه ادامه می‌یابد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از موج رسا، علی خدایی  با اشاره به پروژه دو خطه کردن راه آهن اظهار کرد: در حال حاضر پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان تهران ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: پیمانکار قطعه زنجان به سمت سلطانیه در حال حاضر فعال است و استانداری و هم سازمان مدیریت و استاندار و مجموعه راه آهن پیگیر موضوع بوده تا اعتبار لازم برای تکمیل پروژه اختصاص یابد.

مدیرکل راه آهن استان زنجان با تاکید براینکه تا به امروز بدهی پیمانکاران پرداخت نشده است افزود: پیگیری به صورت جدی انجام می‌شود تا پروژه به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از قطعا پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارد عنوان کرد: ۱۰۴ کیلومتر از این پروژه در استان زنجان قرار گرفته که حدود ۷۱ درصد پیشرفت دارد.

خدایی عنوان کرد: همه قطعات این پروژه فعال هستند و قطعه چهارم این پروژه نسبت به سایر قطعات فعال‌تر بوده و روند اجرای عملیات را انجام می‌‌دهد.

وی در مورد پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط راه آهن کشور نیز عنوان کرد: سال‌های زیادی است این پروژه را پیگیری می‌کنیم و براساس تفاهم نامه انجام شده قرار است زیرسازی محور توسط شهرک صنعتی و استان انجام شود تا رو سازی آن به راه آهن واگذار شود.

مدیرکل راه آهن استان زنجان با بیان اینکه زیرسازی این محور هنوز به اتمام نرسیده است عنوان کرد: در این پروژه ۹ کیلومتر باید خط ریل گذاری شود و مستلزم ایجاد خط فرعی از شبکه راه آهن کشور این است که بار باید وجود داشته باشد.

وی افزود: باید شهرک و استان بار مورد نیاز سرمایه‌گذار ۹ کیلومتری را تامین کنند و در این صورت رو سازی بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26889

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.