• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

چشم انتظارى راه آهن اسدآباد به بودجه ٩٧

  • کد خبر : 2505
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰:۴۲
چشم انتظارى راه آهن اسدآباد به بودجه ٩٧

0 (0) فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: طرح خط اتصال خط آهن تهران-همدان-سنندج به اراک-ملایر-کرمانشاه از مسیر داشبلاغ-اسدآباد از سوی دولت پیگیری شده و در انتظار تأیید بودجه از سوی مجلس برای اجراست. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ سی‌ام دی ماه سال گذشته محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور […]

0
(0)

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: طرح خط اتصال خط آهن تهران-همدان-سنندج به اراک-ملایر-کرمانشاه از مسیر داشبلاغ-اسدآباد از سوی دولت پیگیری شده و در انتظار تأیید بودجه از سوی مجلس برای اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ سی‌ام دی ماه سال گذشته محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری به اسدآباد از ایجاد ریل‌گذاری راه‌آهن در مسیر اسدآباد و اتصال آن به خط آهن تهران-همدان-سنندج به اراک-ملایر-کرمانشاه خبر داد.

این یکی از وعده‌های انتخاباتی دولت دوازدهم در آخرین روزهای کار دولت تدبیر و امید در دولت یازدهم به مردم شهرستان اسدآباد داده شد و آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بودجه کشور آن را طرحی چند صدمیلیاردی خواند که تأثیر مهمی بر توسعه منطقه دارد.

نزدیک به یک سالی است که از این وعده انتخاباتی دولت می‌گذرد و بر آن شدیم تا وضعیت میزان اجرایی و تحقق این وعده انتخاباتی را جویا شویم که در این زمینه گفت‌وگویی را با نماینده دولت در شهرستان اسدآباد داشتیم.

حسین افشاری در این زمینه به خبرنگار ما؛ گفت: طرح اتصال خط آهن در مسیر اسدآباد یکی از مهمترین مصوبات سفر معاون رئیس جمهوری در دولت یازدهم بود که با اجرای این امر اسدآباد هم در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر طرح توجیهی اتصال خط آهن تهران-همدان-سنندج به اراک-ملایر-کرمانشاه از مسیر داشبلاغ-اسدآباد توسط وزارت راه و شهرسازی تهیه شده که برای اخذ مجوز نهایی در اختیار سازمان برنامه‌ریزی قرار گرفت.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد ادامه داد: این طرح توجیهی بعداز در اختیار گذاشتن سازمان برنامه بودجه کشور، توسط این سازمان تأیید شد و برای ایجاد ردیف اعتباری در پیوست قانون بودجه در اختیار مجلس قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تأیید، تصویب و ایجاد ردیف بودجه این طرح توسط مجلس در فاز اجرایی قرار می‌گیرد.

افشاری تأکید کرد: مراحل مقدماتی اتصال خط آهن تهران-همدان-سنندج به اراک-ملایر-کرمانشاه از مسیر داشبلاغ-اسدآباد از سوی دولت پیگیری شده و در انتظار تأیید بودجه از سوی مجلس برای اجراست.

وی با بیان اینکه در بودجه سال گذشته برای اجرای این طرح ریل‌گذاری در مسیر اسدآباد تأمین اعتبار نشد، گفت: امسال در لایحه بودجه سال 97 دوباره این طرح تکرار شده که انتظار می‌رود مجلس با تصویب و ایجاد ردیف بودجه این طرح موجب اجرایی شدن فاز اجرایی آن شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.