• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت دوازدهم به شبکه ریلی متصل می شود

  • کد خبر : 19441
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت دوازدهم به شبکه ریلی متصل می شود
نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت دوازدهم به شبکه ریلی متصل می شود، یکی از اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی را توسعه شبکه ریلی عنوان کرد.
0
(0)

نوبخت، معاون رییس جمهوری؛

توسعه شبکه ریلی از اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری ایرنا| محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت دوازدهم به شبکه ریلی متصل می شود، یکی از اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی را توسعه شبکه ریلی عنوان کرد.

وی روز پنجشنبه در پایان نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری افزود : سیاق ستاد اقتصاد مقاومتی به گونه ای است که، سیاست ها را به صورت برنامه ، برنامه ها را به صورت طرح و طرحها را به پروژه تبدیل می کند، تا برای هر پروژه، مدیری تعیین شود و بدانیم چه کسی چه کاری را باید دنبال کند و چه کسی باید پاسخگو باشد. وی تصریح کرد : در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری مصوبه ای در خصوص توسعه شبکه حمل و نقل ریلی به تصویب رسید که بر اساس آن این استان با کمتر از ۱۰۰ کیلومتر می تواند به شبکه سراسری ریلی ملی و حتی بین المللی متصل شود.

به گفته وی، این طرح خوشبختانه یکی از طرحهای مصوب قانون بودجه کشور است و در اولویت های اقتصادی مقاومتی نیز بوده است که مقرر شده است تا پایان سال آتی و یا بهار سال ۱۴۰۰ پیش بینی می شود شهرکرد به عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی سراسری وصل شود.

نوبخت اضافه کرد: ارتباط از طریق شبکه ریلی و طرح‌های عمرانی و زیربنایی، رونق تولید در کشور را به همراه دارد. وی تاکید کرد: کرمانشاه، همدان، ‌آذربایجان غربی و گیلان در ۲ سال گذشته به شبکه ریلی کشور متصل شدند و تا چند ماه دیگر اتصال استان آذربایجان شرقی از مسیر میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان تلاش خود را با جدیت انجام می‌دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=19441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.